FANDOM

Dziadek Rei
Dziadek1
Seiyū: Tomomichi Nishimura
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 5
Anime: odc. 10
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Świątynia Hikawa, Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio
Zawód/zajęcie: Kapłan shinto
Formy: Jiji (tylko anime)
Powiązania: Yūichirō Kumada (tylko anime)
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek
Krewni: Rei Hino (wnuczka)
Risa Hino (córka, nie żyje; tylko manga)
Takashi Hino (zięć; tylko manga)

Dziadek Rei (jap. レイのおじいさん Rei no ojichan) – postać epizodyczna z serii Czarodziejka z Księżyca.

Mieszka razem z Rei w Świątyni Hikawa. Nigdy nie zostaje podane jego imię. W anime ma wygląd niskiego, rozbawionego staruszka. W mandze dziadek jest o wiele poważniejszy oraz inaczej wygląda. W akcie 15 mangi zostało wspomniane, że jest jej dziadkiem ze strony matki.[1][2] Większą rolę odegrał w anime niż w mandze.

Pierwsze animeEdytuj

Pierwszy raz pojawił się w odcinku 10. Jest kapłanem shinto, a jego ulubionym zajęciem jest podrywanie młodych dziewcząt, co bardzo psuje mu reputację. W anime nawet zostało wspomniane, że w gazecie zamieszczono artykuł ostrzegający młode dziewczyny przed nim, co obrzydziło Rei. W pierwszej scenie, w której pojawił się jej dziadek, skomentowała, że próbowałby podrywać każdego, bez względu na płeć. Pomimo jego lubieżnej persony, bardzo dbał o Rei, opiekował się nią i martwił. Nie podobał mu się pomysł, że Rei i Yūichirō mieliby być razem, a nawet uważał, że Yūichirō nie jest godny jego wnuczki.

W pierwszej serii był jednym z siedmiu najsilniejszych Youma - strażników Tęczowych Kryształów. Zoisite wydobył z niego wtedy Granatowy Kryształ. Dziadek Rei przemienił się wtedy w youmę Jiji.

MangaEdytuj

W mandze pojawił się zaledwie trzy razy.

Był dobrym człowiekiem, ale nieco za bardzo lubił młode dziewczyny, co drażniło Rei. Jednak w mandze zdecydowanie nie był tak lubieżny jak w anime. Zajmował się Rei, ponieważ dziewczyna nie chciała mieszkać z jej ojcem, który był politykiem.

W jego pierwszym wystąpieniu w mandze, w akcie 5, przyszedł do Rei aby ją powiadomić, że przyszły do niej Usagi i Ami (i Makoto). Próbował potem zaoferować dziewczynom pracę jako miko, co zirytowało Rei.

Drugi raz pojawił się we Wspomnieniu o casablankach, historii pobocznej z mangi, której głównym wątkiem były trudne relacje Rei z jej ojcem i nieszczęśliwa miłość dziewczyny do jego sekretarza, Kaidō.

Ostatni raz pojawił się w akcie 41, kiedy leżał w łóżku przeziębiony, a Rei musiała zajmować się świątynią. Wspominał dzień, kiedy Rei przyszła zamieszkać w świątyni, zanim jeszcze zaczęła szkołę podstawową. To on powiedział jej o krukach i był przy niej, kiedy Rei trafiła na dwa kruki i nazwała je Phobos i Deimos. Zauważył, że Rei zawsze była tajemniczą dziewczyną, i że pewnego dnia opuści ona Świątynię Hikawa i poszuka własnej drogi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedna z niewielu postaci, które nie tylko mają różny charakter, ale również i wygląd w pierwszym anime i w mandze.
  • Naoko Takeuchi była bardzo często podrywana, gdy pracowała w świątyni. Dlatego dziadek Rei ma takie lubieżne zapędy.

GaleriaEdytuj

Anime
Manga

PrzypisyEdytuj

  1. MissDream.org
  2. TuxedoUnmasked.com