FANDOM

Droidy (jap. ドロイド Doroido) – potwory dnia wysyłane przez Rodzinę Czarnego Księżyca.

W mandze Edytuj

Droidy

Droidy (manga)

W mandze droidy były tworzone przez Saphira za pomocą Złego Czarnego Kryształu i wszystkie miały podobny kształt i formę. Według informacji z Materials Collection droidy z mangi były figurami z piasku przypominającymi roboty – nie miały ani oczu ani ust, na twarzy nosiły jakby żelazne maski i mogły wydawać tylko piskliwe dźwięki, a nie słowa.

Veneti i Aquatici są uważane przez Saphira za doskonałe droidy.

W musicalachEdytuj

W musicalach droidy pojawiły się tylko w musicalach Tanjou! Ankoku no Princess Black Lady, jego wersji poprawionej oraz Petite Étrangère.

W dwóch pierwszych musicalach pojawiły się Veneti i Aquatici, a w Petite Étrangère pojawiło się sześć droidów o podobnym wyglądzie jak te z mangi.

W pierwszym anime Edytuj

W anime wszystkie droidy były bardzo różnie wyglądającymi indywiduami i mogły mówić. Jednak kiedy były niszczone, rozpuszczały się w kupkę piasku, co oznacza, że są podobne do ich odpowiedników z mangi w przynajmniej tym zakresie.

Droidy często w przebierały się za zwykłych ludzi. Podobnie jak youmy w pierwszym sezonie, nie krzyczały żadnej frazy jak zostały zniszczone.

Droidy BerthierEdytuj

Ich zadaniem było zastąpienie Kryształowych Punktów złą energią.

Droidy KoanEdytuj

Droidy PetzEdytuj

Droidy CalaverasEdytuj

Droidy EsmeraudeEdytuj

Inne DroidyEdytuj

Wrogowie: Rodzina Czarnego Księżyca
BlackMoonSymbol