FANDOM

Nie mylić z atakiem "Death Reborn Revolution".
Death Ribbon Revolution
デス・リボン・レボリューション
Desu Ribon Reboryūshon
Deathribbon
Wykonany przez: Czarodziejka z Saturna
Przedmiot(y): Glewia Ciszy
Pierwsze użycie w:
Grze wideo: Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

Death Ribbon Revolution (pl. Rewolucja Wstęgi Śmierci) – atak Czarodziejki z Saturna używany w grze wideo Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Atak jest często mylony z innym atakiem z mangi, Death Reborn Revolution, z powodu podobnie brzmiących nazw obu ataków: "Reborn" w katakanie zapisywane jest jako リボーン, Ribōn z długim o, natomiast "Ribbon" zapisywane jest jako リボン, Ribon z krótkim o.[1]

Aby go wykonać Czarodziejka z Saturna unosi Glewię Ciszy i wykonuje nią zamach uwalniając falę energii, która pędzi w kierunku jej przeciwnika. Jest to jeden w silniejszych podstawowych ataków Czarodziejki.

Death Ribbon Revolution (gra)

UwagiEdytuj

  • Jedynym atakiem Sailor Saturn w grze wideo Sailor Moon: Another Story i jednym z jej ataków w Sailor Moon SuperS: Various Emotion mógł być ten atak, ale istniały sprzeczności co do nazwy ataku, ponieważ był inaczej zapisywany w przewodnikach do gier, a inaczej w samej grze. W Another Story atak wojowniczki pojawił się w formie wstążek energii, które otaczały wielu wrogów w tym samym czasie. Natomiast w Various Emotion, atak wyglądał podobnie jak w Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen, z tą różnicą, że fala energii była fioletowa, a nie niebieska.

PrzypisyEdytuj

  1. Death Reborn Revolution and Death Ribbon Revolution