FANDOM

Dead Scream
破滅喘鳴 / デッド・スクリーム
Hametsu Zeimei / Deddo Sukurīmu
Dead scream crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Plutona
Przedmiot(y): Granatowe Berło
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 19
Anime: odc. 112
Anime Crystal: odc. 19
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...
Dead Scream (pl. Śmiertelny Krzyk) – atak Czarodziejki z Plutona. Pojawił się w mandze, pierwszym anime, anime Crystal, a także w musicalach i grach wideo.

MangaEdytuj

Pierwszy raz użyła go w akcie 19 przeciwko Sailor Moon, Sailor Venus oraz Tuxedo Mask. Zorientowała się jednak, że nie są wrogami.

Ponownie wykorzystała go w części Infinity w akcie 31, w celu ochronienia Sailor Chibi Moon przed Tellu.

Pierwsze animeEdytuj

Atak po raz pierwszy został użyty w odcinku 112 przeciwko daimonowi U-Estern.

Przebieg

Na początku, wokół Granatowego Berła pojawia się fioletowy i szary dym. Sailor Pluto łapie swoją różdżkę i trzyma ją praworęką u góry, odwracając głowę od niej. Z Granatowego Klejnotu wychodzą czerwone błyskawice. Sailor Pluto ma zamknięte oczy. Wokół nadal unosi się szary i fioletowy dym. Przybliżenie na jej twarz, włosy targa wiatr. Słowo Dead wypowiada z zamkniętymi oczami ale tuż przed Scream otwiera je. Nagle dym i błyskawice zamieniają się w świetlistą kulę na końcu Granatowego Berła. Sailor Pluto odrywa ręce od różdżki, przez chwilę kula unosi się powietrzu sama. Potem wojowniczka chwyta berło, do kuli przybywają fioletowe kręgi światła, aż do momentu utworzenia pierścienia wokół niej. Sailor Pluto szybko obraca się różdżką i celuje ze wroga. W tle przez cały czas fioletowe chmury.

Pluto dead scream animacja

Anime CrystalEdytuj

Sailor Pluto po raz pierwszy użyła tego ataku w odcinku 19 przeciwko Sailor Venus, Sailor Moon i Tuxedo Mask, gdyż wzięła ich za intruzów.

Po raz kolejny wojowniczka użyła tego ataku w odcinku 32, aby zabić Tellu, jedną z Pięciu Wiedźm i obronić Sailor Chibi Moon.

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni....

Gry wideoEdytuj

Dead Scream pojawił się w Sailor Moon S na 3DO, Sailor Moon: Another Story oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Dead scream (gra)

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

Ciekawostki Edytuj

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj