FANDOM

Dark Nibiru (jap. ダーク・ニビル Dāku Nibiru) – postać pojawiająca się jedynie w musicalu 10th Anniversary Festival - Ai no Sanctuary.

Dark Nibiru był liderem grupy pochodzącej z trzeciej planety układu Oriona, Dark Sirius, która przybyła na Ziemię w poszukiwaniu Srebrnego Kryształu. Wierzyli, że został on skradziony im w odległej przeszłości i starali się uczynić z niego słońce, by oświetlić ich ciemną planetę.

Dark Nibiru udawał wrestlera Black Sirius Scorpion i, używając nieczystych zagrań, pokonał Sensational Jaguar Mask. Następnie zmusił pokonanego przeciwnika, by zaczął atakować publiczność, a tym samym przyciągnął uwagę wojowniczek, a następnie próbował zmusić Sailor Moon do oddania mu kryształu.

Z pomocą Księcia Dimande'a, Sailor Senshi były w stanie pokonać jego podwładnych, a ostatecznie Sailor Moon i Sailor Chibi Moon zniszczyły go atakiem Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss.

EtymologiaEdytuj

Jego imię pochodzi od Nibiru – słowa z języka akadyjskiego, najczęściej występującego w babilońskich tekstach literackich i historycznych, zwykle w kontekstach związanych z przekraczaniem/pokonywaniem rzek. Pojawia się ono również, choċ rzadziej, w babilońskich tekstach mitologicznych i astronomicznych, tym razem jako nazwa poświęconego bogu Mardukowi ciała niebieskiego.

Liderzy Dark Nibiru
Podwładni Dark DogonDark HamDark JaphethDark MayaDark MonolithDark ShardDark ShemDark SumerDark Rachel