FANDOM

DD Girls
ディーディー・ガールズ
Dīdī Gāruzu
E45 2
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: Youmy
Płeć: Kobiety
Pan(i): Królowa Beryl
Śmierć: 2 – Supreme Thunder (Sailor Jupiter)
1 – Crescent Beam (Sailor Venus)
2 – Fire Soul (Sailor Mars)
Pierwsze wystąpienie: odc. 45 (anime)
Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen (musical)
Sailor Moon: Another Story (gra wideo)
Seiyū: Naoko Nakamura, Asako Satō
Aktorzy/aktorki: Hisako Dōbayashi, Yūko Nishi, Mayumi Maikuma (pierwszy musical)
Yuriko Nishiyama, Kaori Ishikawa, Ai Suzuki (kaiteiban i Super Spring Festival)

DD Girls – najpotężniejsze pięć demonów Królowej Beryl z anime. Zgłosiły się do przechwycenia Sailor Senshi za granicami Królestwa Ciemności i były odpowiedzialne za śmierć Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Jupiter i Sailor Venus.

Z Inner Senshi walczyły w Punkcie D, niedaleko Bieguna Północnego.

Pierwsze animeEdytuj

To, że były w stanie przeciwstawić się czterem z pięciu wojowniczek pokazuje ich siłę, ale nie były niezwyciężone.

Sailor Jupiter jako pierwsza zniszczyła dwie za pomocą Supreme Thunder, łącznie z samą sobą, kiedy ją unieruchomiły. Następnie Sailor Mercury zniszczyła źródło iluzji DD Girls dzięki swojemu superkomputerowi, zanim zginęła. Potem Sailor Venus zabiła kolejną atakiem Crescent Beam, ginąc w tym wybuchu.

Ostatnie dwie DD Girls zostały zabite przez Sailor Mars. Jedna została spalona przez Fire Soul, zanim mogła zranić Sailor Moon, podczas gdy liderka i ostatnia youma zginęła w niespodziewanym ataku Sailor Mars, który zabił również samą wojowniczkę.

Dzięki temu Sailor Moon miała wolną drogę do Królestwa Ciemności i mogła stanąć do ostatecznej bitwy z Królową Beryl.

Gry wideo Edytuj

DD Girls wystąpiły również w grze wideo Sailor Moon: Another Story. Używały w niej kilku ataków:

Wrogowie: Królestwo Ciemności