FANDOM

Czerwone spinki
Polska nazwa: Czerwone spinki
Używany przez: Sailor Moon, Sailor Chibi Moon
Cel użycia: Ozdoba, atak
Zwrot: Supersonic Waves (Sailor Moon i Sailor Chibi Moon; oba anime i manga)
Sailor Hearing (Sailor Moon; oba anime i manga)
Sonic Cry (Sailor Moon; gry)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 1 (Sailor Moon)
akt 25 (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 1 (Sailor Moon)
odc. 103 (Sailor Chibi Moon)
Anime Crystal: odc. 1 (Sailor Moon)
odc. 25 (Sailor Chibi Moon)
PGSM: akt 1 (Sailor Moon)
Musicalu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen (Sailor Moon)

Czerwone spinki (ang. Red Hair Pieces) to spinki Sailor Moon i Sailor Chibi Moon, które noszą na swoich odango.

Pierwsze animeEdytuj

Red Hair Pices

Spinki Sailor Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają wojowniczce ataki Sailor Hearing i Supersonic Waves. Nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Eternal". Pierwszy raz pojawiły się w odcinku 1.

Red Hair Picesscm

Spinki Sailor Chibi Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają Wojowniczce atak Supersonic Waves. Chibi Moon nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Super". Pierwszy raz pojawiły się w odcinku 103.

Anime CrystalEdytuj

CzSpinkiSM
W anime Crystal, tak jak w mandze, spinki Sailor Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają jej wykonywanie Sailor Hearing i Supersonic Waves. Sailor Moon nosi je we wszystkich swoich formach, pierwszy raz pojawiają się w odcinku 1.
CzSpinkiChibimoon

Spinki Sailor Chibi Moon jak dotąd pełnią jedynie funkcje zdobnicze. Sailor Chibi Moon nosi je w obu formach. Pierwszy raz pojawiają się w odcinku 25.

MangaEdytuj

Red Hair Picesm

Spinki Sailor Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają jej ataki Sailor Hearing i Supersonic Waves. Nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Eternal". Pierwszy raz pojawiły się w akcie 1.

Red Hair Picesscmmanga

Spinki Sailor Chibi Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają Senshi atak Supersonic Waves. Podobnie jak Sailor Moon, Chibi Moon nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Eternal". Pierwszy raz pojawiły się w akcie 25.

PGSMEdytuj

Red Hair Picespgsm

W PGSM pełnią tylko funkcje zdobnicze. Sailor Moon nosi je nawet wtedy, gdy zmienia się w Princess Sailor Moon. Pierwszy raz pojawiły się w akcie 1.