Czarodziejka z SaturnaGaleria

Czarodziejka z Saturna (jap. セーラーサターン Sērā Satān, ang. Sailor Saturn) – bohaterka z serii Czarodziejka z Księżyca stworzonej przez Naoko Takeuchi. Jest też jedną z czterech Czarodziejek Zewnętrznego Układu Słonecznego. Jej prawdziwą tożsamością jest Hotaru Tomoe.

Opis postaci[edytuj | edytuj kod]

Czarodziejka z Saturna to najbardziej tajemnicza z wszystkich wojowniczek. Posiada tak niesamowitą moc zniszczenia, że jej przebudzenia obawiały się Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto, ale użycie przez nią tych mocy w pełni mogłoby doprowadzić do jej śmierci. Jej przebudzenie oznacza koniec świata. Niemniej jednak odegrała kluczową rolę w pokonaniu Bractwa Śmierci, a później stała się stałą towarzyszką innych wojowniczek Układu Słonecznego. Nosi broń zwaną Glewią Ciszy. Sama nazywa siebie Wojowniczką Narodzin i Zniszczenia (jap. 破滅と誕生の戦士 Hametsu to Tanjō no Senshi) i Wojowniczką Ciszy (jap. 沈黙の戦士 Chinmoku no Senshi). Zwana jest również Wojowniczką Zniszczenia i Ruiny.

W anime obudziła się pierwszy raz w serii S. Pozostałe Outer Senshi chciały ją zabić – nie mogły dopuścić by Ziemia została zniszczona. Nie udało im się, ponieważ Chibiusa ciągle wierzyła, że pod postacią Sailor Saturn (i później Mistress 9) kryje się prawdziwa Hotaru. Sailor Moon zaś mówiła, że pomimo, że Sailor Saturn ma moc by zniszczyć świat, to przecież nadal jest jedną z Sailor Senshi. Do końca wierzyła, że istnieje inna droga by pokonać wroga. W końcu Sailor Saturn zniszczyła Pharaoh 90. Sama przy tym zginęła – jednak Sailor Moon przywróciła ją do życia jako niemowlę.

W mandze Sailor Saturn przebudziła się jeszcze w okresie Srebrnego Millenium. Po wydarzeniach na Księżycu, opuściła Glewię Ciszy i tym samym zniszczyła królestwo Królowej SerenityKsiężycowe Królestwo.

Aktorki w musicalach[edytuj | edytuj kod]

W musicalach w jej rolę wcielały się:

Miała dwa image song: "To a Brand-New World" oraz "The World Died Out".

Kostium[edytuj | edytuj kod]

Zobacz w osobnym artykule: Sailor fuku/Sailor Saturn.

Moce[edytuj | edytuj kod]

Kwestie transformacji[edytuj | edytuj kod]

Sailor Saturn jest najrzadziej pojawiającą się wojowniczką w anime, a jej transformacja nigdy nie została tam pokazana.

Ataki i moce[edytuj | edytuj kod]

Przedmioty[edytuj | edytuj kod]

Zobacz w osobnym artykule: Przedmioty Sailor Saturn.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]