FANDOM

Cutie Moon Rod
キューティ・ムーン・ロッド
Kyūti Mūn Roddo
Cutie Moon Rod (Crystal)
Polska nazwa: Urocze Księżycowe Berło
Używany przez: Królowa Serenity (manga i Crystal)
Sailor Moon
Nowa Królowa Serenity (manga i Crystal)
Sailor Chibi Moon (manga i Crystal)
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Princess Halation
Double Moon Princess Halation (manga i Crystal)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 15 (Sailor Moon)
akt 26 (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 51
Anime Crystal: odc. 15 (Sailor Moon)
odc. 26 (Sailor Chibi Moon)
Musicalu:  ?

Cutie Moon Rod – broń używana przez Czarodziejkę z Księżyca do wykonania ataku Moon Princess Halation. W pierwszym anime zostało jej podarowane przez Królową Serenity, natomiast w mandze i drugim anime powstało z miłości Księżniczki Serenity i Księcia Endymiona.

W mandze i anime Crystal berło używane było również przez Sailor Chibi Moon. Było to berło należące wcześniej do jej matki.

Pierwsze animeEdytuj

W pierwszym anime berło było różowe z trzema złotymi gwiazdkami na rękojeści, czerwonym klejnotem na dole i złotym sercem ozdobionym piórami i klejnotem w środku na górze. Było zwieńczone czerwoną kulą zamieszczoną wewnątrz złotego półksiężyca, na którego szczycie znajdowała się mała korona.

Cutie Moon Rod pojawiło się po raz pierwszy w odcinku 51. Zostało podarowane Usagi przez jej matkę, Królową Serenity, aby pomóc dziewczynie w pokonaniu Cardiana Reci.

Berło po raz ostatni pojawiło się w pierwszym odcinku sezonu Sailor Moon S, kiedy Mikuji wybiła ją z rąk Czarodziejki z Księżyca po tym, jak wojowniczka bezskutecznie próbowała użyć Moon Princess Halation na daimonie. Los berła po tym wydarzeniu jest nieznany, ponieważ nigdy nie zostało pokazane, czy wspomniane ponownie. W kolejnym odcinku dziewczyna otrzymała nową broń – Spiral Heart Moon Rod.

Berło zostało użyte dwukrotnie w pierwszym filmie kinowym Sailor Moon R: The Movie.

Manga i anime CrystalEdytuj

Berło pojawiło się po raz pierwszy w akcie 15 mangi i odcinku 15 drugiego anime podczas walki Inner Senshi z Koan i jej Droidami, gdy Tuxedo i Usagi złapali się za ręce. Było wystarczająco silne, by zniszczyć wszystkie Widmowe Siostry, jednak bariery, w których więziły Senshi, były niezniszczalne.

Później Nowa Królowa Serenity ofiarowała swoje Cutie Moon Rod Sailor Chibi Moon podczas ostatecznej bitwy z Death Phantomem, aby mała wojowniczka mogła dołączyć do walki u boku Sailor Moon. Oba berła zniszczyły się pod wpływem ogromnej połączonej energii, która zniszczyła lidera Rodziny Czarnego Księżyca. Chibi Moon nazywała Cutie Moon Rod Berło Mamy.

W akcie 26 mangi i odcinku 26 na miejsce starego berła, Nowa Królowa Serenity podarowała Czarodziejce z Księżyca Spiral Heart Moon Rod.

CiekawostkiEdytuj

  • W akcie 15 mangi i odcinku 15 anime Crystal Luna stwierdziła, że berło należało niegdyś do Królowej Serenity.
  • W mandze i anime Crystal berło nazywane było po prostu Moon Rod (dosł. "Księżycowe Berło").

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal
Musicale
PROPLICA od Bandai