FANDOM

Crystal Star
クリスタル・スター
Kurisutaru Sutā
Crystal Star SMC - act14
Polska nazwa: Kryształowa Gwiazda
Forma przedmiotu: puderniczka
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Sailor Moon
Zwrot: Moon Crystal Power, Make Up
Moon Crystal Power (atak z anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 14
Anime: odc. 51
Anime Crystal: odc. 14

Crystal Star (pl. Kryształowa Gwiazda) – drugi przedmiot, który Usagi używała do transformacji w Sailor Moon w mandze i obu anime. Była używana w serii Sailor Moon R pierwszego anime. Jest aktywowana słowami Moon Crystal Power, Make Up.

Pierwsze animeEdytuj

Broszka jest koloru różowego ze złotą gwiazdą i księżycem w jej środku. Na broszce osadzonych jest pięć kamieni, które odpowiadają kolorystycznie każdej z Inner Senshi (oprócz Sailor Chibi Moon). W środku jest złoty wzór oraz Srebrny Kryształ, który świeci w czasie transformacji. Sailor Moon używa również Srebrnego Kryształu, zawartego w tej broszce do wykonania ataku Moon Crystal Power.

Usagi dostała Crystal Star od swojej matki. W niej znajdował się Srebrny Kryształ dający moc do przemiany w Crystal Sailor Moon. Używana od odcinka 51 serii Return/Romance. Daimon uszkodził Crystal Star w odcinku 90 (Srebrny Kryształ zmatowiał). Broszka przestała działać w odcinku 91 i Usagi straciła możliwość przemiany.

Manga i anime CrystalEdytuj

W akcie 14 mangi i odcinku 14 drugiego anime Królowa Serenity pozostawiła broszkę dla Usagi w Komnacie Modlitwy, która odwiedziła odrestaurowany Księżycowy Zamek po pokonaniu Królowej Metarii. Usagi musiała tylko umieścić Srebrny Kryształ wewnątrz broszki, by z niej korzystać. W akcie 26 mangi i odcinku 26 broszka uległa zniszczeniu i została zastąpiona przez Cosmic Heart Compact, którą podarowała jej Nowa Królowa Serenity.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai