FANDOM

Crisis, Make Up
Crisis Make Up SMC4
クライシス・メイク・アップ
Kuraishisu Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Sailor Chibi Moon (manga i Crystal)
Przedmiot(y): Święty Graal
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 33 (Sailor Moon)
akt 36 (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 111 (Sailor Moon)
Anime Crystal: odc. 34 (Sailor Moon)
odc. 37 (Sailor Chibi Moon)

Crisis, Make Up (pl. Przesilenie, Przemień Mnie) – czwarta kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Super Sailor Moon w obu anime i mandze.

W mandze i anime Crystal Sailor Chibi Moon miała własny Święty Graal, dzięki któremu także mogła używać tej kwestii do przemiany.

W anime Sailor Moon Crystal Sailor Moon użyła kwestii Moon Crisis, Make Up.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 111126 pierwszego anime. Przebywanie w formie "Super" było dla Usagi bardzo męczące i mogła przebywać w tej formie tylko przez chwilę, po czym wracała do poprzedniej formy. W odcinku 125 zdołała przemienić się w Super Sailor Moon bez pomocy Świętego Graala.

Przebieg

Usagi, będąc w postaci Czarodziejki z Księżyca, unosi Święty Graal do góry i otwiera go. Wypowiada słowa Crisis, Make Up. Z wnętrza Świętego Graala wydobywa się złote światło. Wojowniczka przebija świetlisty kokon uwalniając z niej tęczowe motyle. Różne elementy sailor fuku zmieniły się: kokarda robi się coraz dłuższa, spódniczka ma kolory biały, żółty i niebieski, a w pasie na żółtym pasku znajduje się Cosmic Heart Compact. Jej kolczyki zmieniają się na same półksiężyce i pojawiają się białe spinki na włosach. Super Sailor Moon robi kilka obrotów, potem przybiera końcową pozę, a w tle pojawia się motyl.

Crisis, Make Up animacja

Anime CrystalEdytuj

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal