FANDOM

Chronos Typhoon
時空嵐撃 / クロノス・タイフーン
Jikū Rangeki / Kuronosu Taifūn
Chronostyphoon
Wykonany przez: Czarodziejka z Plutona
Przedmiot(y): Granatowy Klejnot
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 34
Anime Crystal: odc. 35
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Chronos Typhoon (pl. Tajfun Chronosa) – atak Czarodziejki z Plutona użyty w mandze, anime Sailor Moon Crystal, musicalach i grach wideo. W tym ataku Sailor Pluto użyła Granatowego Klejnotu, żeby wysłać przypływ energii w kształcie cyklonu w kierunku jej celu.

Podobnie jak Dead Scream, atak ten jest postrzegany jako "atak talizmanu" Sailor Pluto, podobny do Space Sword Blaster Sailor Uranus oraz Submarine Reflection Sailor Neptune.

MangaEdytuj

W mandze atak ten po raz pierwszy pojawił się w akcie 34. Senshi użyła go razem z Submarine Reflection Sailor Neptune, aby zniszczyć wskrzeszone Pięć Wiedźm.

W akcie 58 atak ten został użyty przez Złą Sailor Pluto, kontrolowaną przez Galaktyczne Bransolety Sailor Galaxii. Użyła go w celu odebrania Sailor Moon jej Kryształu Srebrnego Księżyca. Atak zranił Sailor Moon.

Anime CrystalEdytuj

Sailor Pluto pierwszy raz użyła tego ataku w odcinku 35, aby uwolnić Guardian Senshi z kleistej masy, w której były uwięzione.

Chronos Typhoon animacja

MusicaleEdytuj

Atak ten pojawił się po raz pierwszy w musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni....

Czarodziejka z Plutona użyła go także w innych musicalach: Sailor Moon SuperS - (Kaiteiban) Yume Senshi - Ai - Eien ni... Saturn Fukkatsu Hen, Starlights - Ryuusei Densetsu, Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth (Kaiteiban), Kaguya Shima Densetsu, Kaguya Shima Densetsu (Kaiteiban), Last Dracul Saishuu Shou - Chou Wakusei Death Vulcan no Fuuin, Petite Étrangère.

W Le Mouvement Final podobnie jak w mandze atak ten został użyty przez Złą Sailor Pluto, kontrolowaną przez Galaktyczne Bransolety Sailor Galaxii, jednak w przeciwieństwie do mangi, w tym musicalu nosił nazwę Galactica Chronos Typhoon.

Gry wideoEdytuj

Chronos Typhoon został użyty w grach Sailor Moon: Another Story oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Soudatsusen.

Chronostyphoon w grze

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Soudatsusen

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Manga

Klip wideoEdytuj

Sailor Moon Crystal Season III - Chronos Typhoon 🇯🇵

Atak w anime Crystal