FANDOM

Chikuon
チクオーン
Chikuōn
Chikuon1
Przynależność: Bractwo Śmierci
Gatunek: Daimon
Płeć: Kobieta
Pan: Eudial
Śmierć: Atak Moon Spiral Heart Attack
Pierwsze wystąpienie: Odc. 108 (anime)
Seiyū: Michiko Abe

Chikuon – osiemnasty daimon należący do Eudial, pojawiła się w 19 odcinku trzeciego sezonu anime.

Jajo daimona zostało zainkubowane w gramofonie. Kiedy Eudial zaatakowała Edwardsa, ale została przegrywając starcie z Sailor Uranus, wezwała daimona, aby ten wykończył wojowniczki.

Chikuon po raz pierwszy pojawiła się jako kobieta w masce i niebieskiej sukni balowej. Atakowała różami, które zdobiły jej suknię i używała ich jako materiały wybuchowe. Mogła też wystrzeliwać niebieskie promienie z rąk.

Po tym jak została trafiona silnym atakiem przez Sailor Uranus, przekształciła się w drugą postać, bardziej przypominającą gramofon – z korbą na biodrze i tubą zamontowaną na ramieniu.

Miała dwa różne ataki: pierwszy, „piekielny walc”, był serią ciężkich nut, które wystrzeliwała z tuby gramofonu, a drugi, „piekielne jodłowanie”, to odtworzona melodia, która powodowała ból. Chikuon twierdziła, że dźwięk jej jodłowania stymulował i niszczył centralny układ nerwowy każdego, kto go słyszał.

Po tym jak jej płyta została zniszczona przez Tuxedo Mask, próbowała rzucić w niego tubę gramofonu. Została zniszczona przez Sailor Moon.

CiekawostkaEdytuj

  • Jej imię nawiązuje do japońskiego wyrazu chikuonki (jap. 蓄音機, pl. „gramofon”).

Galeria Edytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar