FANDOM

Chieco Kawabe
河辺千恵子
Kawabe Chieco
Chieco Kawabe
Pełne imię: Chieko Ochi
Data urodzenia: 24 lutego 1987
Miejsce urodzenia: Tokio, Japonia
Małżonek: Masato Ochi
Zawód: aktorka
Role: Sera Myu:
Ami Mizuno/Sailor Mercury
PGSM:
Naru Ōsaka/Sailor N

Chieco Kawabe (ur. 24 lutego 1987), obecnie znana jako Chieko Ochi (jap. 越智千恵子) – japońska aktorka, która grała Naru Ōsakę/Sailor N w serialu Pretty Guardian Sailor Moon. Jest także piątą aktorką, która wcieliła się w rolę Ami Mizuno w musicalach. Chieco jest trzecią aktorką pod względem długości odgrywania roli Sailor Mercury.

Razem z Miyū Sawai, była ekskluzywną modelką magazynu o modzie młodzieżowej LOVE BERRY. Jako dobrze wyszkolona artystka swojej poprzedniej agencji, która również może służyć jako kompleksowe instytucji szkoleniowej artysty, ona specjalizuje się w dziedzinie artystyczno-wokalnej, wykonała kilka piosenek do openingów i endingów do różnych seriali anime: „Sakura Kiss” (opening Ouran High School Host Club); „Hoshi ni negai wo” i „Cry Baby” (endingi Otogi Zoshi) oraz „Be Your Girl” (ending Elfen Lied). Wszystkie powyższe piosenki zostały nagrane i wydane w jej serii singli i albumów.

RoleEdytuj

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

MusicaleEdytuj

Mariya odegrała rolę Ami Mizuno/Sailor Mercury w musicalach:

CiekawostkiEdytuj

  • Jej inspiracją jest Namie Amuro.
  • Jej ojciec jest Japończykiem, a jej matka Filipinką hiszpańskiego pochodzenia.
  • Jej obecny blog ma 100000 odwiedzin dziennie, a jej poprzedni wygrał drugą nagrodę „Najlepszego Bloga 2005”.
  • Nadal okazjonalnie spotyka się z kilkoma aktorkami z musicali, jak np. Ayami Kakiuchi, Eri Kanda, Emi Kuriyama, Nao Inada, Hisano Akamine, Mario Tomioka i Yūka Asami.
  • 8 sierpnia 2008 roku wyszła za mąż za producenta Masato Ochi, w 2010 roku urodziła córkę.

GaleriaEdytuj

Linki zewnętrzne Edytuj