FANDOM

Chaos
Kaosumanga
Seiyū: Mitsuko Horie
Aktorzy/aktorki: Ryūji Kasahara (musicale)
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 59
Anime: odc. 200
Sera Myu: Eien Densetsu
Informacje
Przynależność: Galaktyka Cieni
Miejsce zamieszkania: Galaktyczny Kocioł, Sagittarius Zero Star
Formy: Chaos Galaxia (tylko anime), Sailor Chaos (manga i musicale), Kyaosu (musicale)
Powiązania: Sailor Galaxia

Chaos (jap. カオス Kaosu) – źródło wszelkiego zła w galaktyce. Jest ostatecznym czarnym charakterem, z którym musiała zmierzyć się Czarodziejka z Księżyca.

W animeEdytuj

W anime Sailor Galaxia zapieczętowała Chaos we własnym ciele, który ostatecznie przejął nad nią kontrolę. Jednak zanim to się stało Galaxia zdołała wysłać swoje Gwiezdne Ziarno, pragnęła by znalazło kogoś, kto je przygarnie i stanie się Światłem Nadziei w mrocznych czasach. Chociaż Chaos jako postać nie został nazwany w anime, to kiedy Galaktyczne Bransolety Galaxii zostały rozbite w odcinku 200, a ona zmieniła się – przyjęła formę znaną jako Chaos Galaxia. Chaos całkowicie przejął kontrolę nad jej ciałem, a ona sama stała się w istocie Chaosem.

Po tym jak Czarodziejka z Księżyca uwolniła Galaxię spod wpływu Chaosu, opuścił on jej ciało i wrócił do swojego prawowitego domu, wewnątrz serc ludzi na całym świecie.

W mandzeEdytuj

W mandze Chaos był odpowiedzialny za uwiedzenie Galaxii obietnicami władzy. Ostatecznie zostało ujawnione, że wszystkie pozostałe główne czarne charaktery i wrogie organizacje, z którymi do tej pory walczyła Czarodziejka z Księżyca – Królowa Metaria, Death Phantom, Pharaoh 90 i Królowa Nehellenia – byli po prostu wcieleniami Chaosu.

PostacieEdytuj

Sailor ChaosEdytuj

Zobacz: Sailor Chaos.

CiekawostkiEdytuj

  • W mitologii greckiej Chaos był uosobieniem próżni pierwotnej (stanu przed uporządkowaniem elementów wszechświata), z którego pochodzili pierwsi bogowie. Mitologiczny Chaos nie był ani dobry, ani zły, a raczej po prostu ostatecznym wyrazem nicości i przeciwieństwem Kosmosu.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Galaktyka Cieni
Starseed