FANDOM

Cenicienta
セニシエンタ
Senishienta
Cenicienta4
Przynależność: Bractwo Śmierci
Gatunek: Daimon
Płeć: Kobieta
Pan(i): Kaolinite
Misja: Zdobyć Kryształ Czystego Serca Usagi Tsukino
Śmierć: Atak Moon Spiral Heart Attack (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 101 (anime)
Seiyū: Konami Yoshida

Cenicienta – dwunasty daimon należący do Kaolinite, pojawiła się w 12 i 13 odcinku trzeciego sezonu anime. Jej misją było odnalezienie czystych serc dla profesora Tomoe.

Cenicienta ma znak Bractwa Śmierci na prawym ramieniu.

Jajo daimona zostało zainkubowane w szklanych pantofelkach, które Mamoru kupił dla Usagi. Potwór zaatakował Usagi, by odebrać jej Kryształ Czystego Serca.

Cenicienta miała wygląd umięśnionej kobiety ze szkła w zbroi. Pomimo swojego wyglądu, miała bardzo wysoki głos. Mogła przekształcić prawą rękę w miecz. Mogła również dmuchać odłamkami szkła, które więziły przeciwnika w szklanej bryle lub unieruchamiały go wewnątrz innych szklanych konstrukcji lub ścian.

Ostatecznie Sailor Moon zniszczyła daimona atakiem Moon Spiral Heart Attack.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię nawiązuje do imienia Kopciuszka w języku hiszpańskim – Cenicienta (jap. セニシエンタ Senishienta). Daimon Cenicienta powstała ze szklanych pantofelków i miała ciało o szklistej powierzchni, co jest metaforą do szklanych pantofelków Kopciuszka.
  • W przeciwieństwie do lwiej części potworów dnia, Cenicienta pojawiła się w więcej niż jednym odcinku anime.
  • Jest drugim potworem dnia, który używał ataków związanych ze szkłem (pierwszym była Youma Derella).

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar