FANDOM

Cameran
キャメラン
Kyameran
Cameran
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan: Nephrite
Śmierć: Atak Moon Tiara Action (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 17 (anime)
Seiyū: Yuka Ōno

Cameran – piętnasta youma, która pojawiła się w siedemnastym odcinku pierwszego sezonu anime. Jej esencja została wszczepiona w aparat fotograficzny Kijina Shinokawy. Była to część planu Nephrite'a gromadzenia energii dla Królestwa Ciemności.

OpisEdytuj

Kiedy energia Kijina osiągnęła maksymalny potencjał, zorganizował sesję zdjęciową, podczas której każda dziewczyna, której zrobił zdjęcie, znikała. Usagi brała udział w sesji, ale Luna odwróciła jej uwagę i zdołała uciec. Przemieniła się w Sailor Moon i wykopała aparat z rąk Kijina i w tym momencie z aparatu wyłoniła się Cameran.

Youma zaatakowała miotając białą energią, która powodowała zniknięcie wszystkiego, z czym się zderzyła (efekt podobny do fleszu aparatu Kijina). Następnie uwięziła Kijina i Lunę, udało jej się osaczyć Sailor Moon, ale przybyła Sailor Mercury i odwróciła jej uwagę. Dwie nowo przybyłe wojowniczki także padły ofiarą ataku potwora, który ponownie osaczył Sailor Moon.

Uświadamiając sobie, że za sobą ma lustro, Sailor Moon uskoczyła z drogi ataku Cameran, który odbił się od lustra i osłabił potwora. Dzięki temu wojowniczka wykończyła ją atakiem Moon Tiara Action.

CiekawostkiEdytuj

Imię Cameran pochodzi od angielskiego słowa „camera” (pl. aparat).

Wrogowie: Królestwo Ciemności