FANDOM

Bunbo
ブンボー
Bunbō
Bunbo
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: mężczyzna
Pan(i): Zoisite
Formy: Ryō Urawa
Śmierć: Atak Moon Healing Escalation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 27 (anime)
Seiyū: Shinichirō Ōta

Bunboyouma, jeden z Siedmiu Wielkich Demonów, który pojawił się w 27 odcinku pierwszego sezonu anime. Odrodził się na Ziemi jako Ryō Urawa. Został uwolniony po tym, jak Zoisite wyciągnął żółty Kryształ z jego ciała.

Za czasów Srebrnego Milenium Bunbo służył Królowej Metarii. Jako jeden z Siedmiu Wielkich Demonów był jednym z najpotężniejszych potworów Królestwa Ciemności. Brał udział w ataku Metarii na Księżyc, ale zginął wraz z resztą Królestwa, kiedy Królowa Serenity użyła Srebrnego Kryształu przeciwko ich armii. Bunbo nie zniknął całkowicie – Srebrny Kryształ zneutralizował złą moc, zapieczętowując jego moc w kawałki kryształów znanych jako Tęczowe Kryształy. Dusze Siedmiu Wielkich Demonów zostały wysłane do przeszłości, by mogły odrodzić się jako ludzie.

Ep27 4

W odróżnieniu od większości pozostałych Wielkich Demonów, Bunbo początkowo był w stanie utrzymać swój ludzki umysł jako demon i zaatakował Zoisite'a. Kierując na niego mroczną energię, Zoisite końcu przytłoczył jego ludzki umysł i zwrócił go przeciwko wojowniczkom. Bunbo był pierwszym demonem, na którym Sailor Moon musiała użyć Moon Healing Escalation dwukrotnie, drugi raz po tym, jak wojowniczki go osłabiły.

CiekawostkiEdytuj

  • W matematyce termin bunbo (jap. 分母) znaczy „mianownik”.
Wrogowie: Królestwo Ciemności