FANDOM

Boxy
ボクシー
Bokushī
Ep26 7
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: mężczyzna
Pan: Zoisite
Śmierć: Atak Moon Healing Escalation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 26 (anime)
Seiyū: Hideyuki Umezu

Boxyyouma, jeden z Siedmiu Wielkich Demonów, który pojawił się w 26 odcinku pierwszego sezonu anime. Odrodził się na Ziemi jako ksiądz. Został uwolniony po tym, jak Zoisite wyciągnął pomarańczowy Kryształ z jego ciała.

Za czasów Srebrnego Milenium Boxy służył Królowej Metarii. Jako jeden z Siedmiu Wielkich Demonów był jednym z najpotężniejszych potworów Królestwa Ciemności. Brał udział w ataku Metarii na Księżyc, ale zginął wraz z resztą Królestwa, kiedy Królowa Serenity użyła Srebrnego Kryształu przeciwko ich armii. Boxy nie zniknął całkowicie – Srebrny Kryształ zneutralizował złą moc, zapieczętowując jego moc w kawałki kryształów znanych jako Tęczowe Kryształy. Dusze Siedmiu Wielkich Demonów zostały wysłane do przeszłości, by mogły odrodzić się jako ludzie.

Boxy

Boxy odrodził się w XX wieku w Japonii jako ksiądz. Nie posiadał wspomnień ze swojego poprzedniego życia, a pomarańczowy kryształ zapobiegał uaktywnieniu się jego złych tendencji.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię jest grą słów na japońskim słowie oznaczającym księdza – bokushi (jap. 牧師), a także są to pierwsze sylaby słowa boxing (jap. ボクシング bokushingu).
Wrogowie: Królestwo Ciemności