FANDOM

Binah
ビーナ
Bīna
Binah
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan: Zoisite
Śmierć: Atak Moon Healing Escalation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 28 (anime)
Seiyū: Yuriko Fuchizaki

Binahyouma, jeden z Siedmiu Wielkich Demonów, która pojawiła się w 28 odcinku pierwszego sezonu anime. Odrodziła się na Ziemi jako Yumemi Yumeno. Została uwolniona po tym, jak Zoisite wyciągnął zielony Kryształ z jej ciała.

Za czasów Srebrnego Milenium Binah służyła Królowej Metarii. Jako jedna z Siedmiu Wielkich Demonów był jedną z najpotężniejszych potworów Królestwa Ciemności. Brała udział w ataku Metarii na Księżyc, ale zginęła wraz z resztą Królestwa, kiedy Królowa Serenity użyła Srebrnego Kryształu przeciwko ich armii. Binah nie zniknęła całkowicie – Srebrny Kryształ zneutralizował złą moc, zapieczętowując jej moc w kawałki kryształów znanych jako Tęczowe Kryształy. Dusze Siedmiu Wielkich Demonów zostały wysłane do przeszłości, by mogły odrodzić się jako ludzie.

Ep28 6

Pióra ze skrzydeł Binah mogły zmienić się w wieczne pióra, które rysowały przedmioty w powietrzu i czyniły je rzeczywistymi obiektami.

CiekawostkiEdytuj

  • Bina to określenie oznaczające zrozumienie, inteligencję, a w kabalistycznym Drzewie Życia jest trzecią z dziesięciu sefir.
Wrogowie: Królestwo Ciemności