FANDOM

Bicz Miłości (ang. Love Whip) – przedmiot w kształcie łańcucha z róż wykonanych ze złota, który pojawił się jedynie w mandze. Jest używany przez Super Sailor Venus, a także przez Eternal Sailor Venus do przeprowadzania ataku Venus Love and Beauty Shock oraz przez Złą Sailor Venus do wykonywania ataku Venus Love and Galactica Shock. Jest to ulepszona forma poprzedniego łańcucha Czarodziejki z Wenus, pojawił się w łuku fabularnym Dream mangi.

Łańcuch Wenus

W anime Bicz Miłości nie pojawił się w formie fizycznej, ale jako symbol widoczny między innymi na jej Crystal Change Rod. Po raz pierwszy w anime pojawił się w odcinku 154.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas gdy wojowniczka była kontrolowana przez moc Sailor Galaxii, Sailor Venus używała inną wersję bicza do przeprowadzenia ataku Venus Love and Galactica Shock. Ogniwami tej wersji łańcucha były miniaturowe galaktyki zamiast róż.
  • Poprzedni łańcuch Sailor Venus został nazwany już w akcie 11 jako "Bicz Miłości" (ang. Whip of Love) przez samą Sailor Venus.[1][2] Następny łańcuch, który Venus używała od momentu otrzymania Kryształu Wenus i umożliwienia jej przemiany w wersję "Super", tak właściwie został przez nią nazwany jako "Bicz Bogini Miłości i Piękna" (ang. Whip of the Goddess of Love and Beauty).[3][4]

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4