FANDOM

Akane Gushiken
Akane Gushiken
Seiyū: Sumi Shimamoto
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 176
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Zakonnica, nauczycielka w T.A. Akademii dla Dziewcząt, reżyserka
Aliasy: Siostra Angela
Formy: Sailor Director
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Akane Gushiken (jap. 具志堅あかね Gushiken Akane) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawiła się jedynie w odcinku 176. Była nową gwiazdą reżyserii, która pilnie strzegła swojej prywatności. Jednak kiedy Rei ją spotkała, rozpoznała ją jako nauczycielkę w T.A. Akademii dla Dziewcząt. Akane znana tam była jako "Siostra Angela" (jap. シスター・アンジェラ Shisutā Anjera).

Akane reżyserowała nowy musical, w którym głównymi gwiazdami byli Three Lights, jednak była bardzo surowa dla Seiyi i wymagała od niego więcej niż od innych. Chciała wydobyć pełen potencjał chłopaka i czuła frustrację, gdyż podczas prób do musicalu nie występował z tak wielkim zaangażowaniem i sercem, jak podczas koncertów na żywo.

Kiedy jednego wieczoru Seiya został w studiu filmowym aby poćwiczyć, Akane miała przerwę i poszła po kawę, gdy natknęła się na Chūko Nezu. Akane odmówiła udzielenia wywiadu, mówiąc że nie chce widzieć swojej twarzy w telewizji i że wszystko co chciała powiedzieć już powiedziała w dziełach, które wyreżyserowała. Podenerwowana Nezu ujawniła się jako Sailor Iron Mouse i wydobyła z reżyserki Gwiezdne Ziarno. Okazało się ono nieprawdziwe, a Akane przemieniła się w Phage Sailor Director. Po krótkiej walce z Sailor Star Fighter, Sailor Director została uleczona przez Sailor Moon.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj