FANDOM

Act Zero: Sekretne narodziny Tuxedo Mask
タキシード仮面 誕生の秘密
Takishīdo Kamen tanjō no himitsu
Sezon: Pretty Guardian Sailor Moon
Reżyseria: Masataka Takamaru
Scenariusz: Yasuko Kobayashi
Premiera: 25 marca 2005 (wydany na DVD/VHS)
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Act Zero: Narodziny Sailor V
Następny: Act Zero: Hina... Potem

Act Zero: Sekretne narodziny Tuxedo Mask (jap. タキシード仮面 誕生の秘密 Takishīdo Kamen tanjō no himitsu) – krótka mini drama zawarta na DVD razem z aktem zerowym.

Opis Edytuj

Usagi zapytała się Mamoru o to, dlaczego został Tuxedo Mask. Chłopak opowiedział jej, że kiedy był dzieckiem, uciekł z domu. Gdy błąkał się po okolicy, przewrócił się i upadł, raniąc się w kolano. Nieznajomy mężczyzna w smokingu i w masce zatrzymał się i gdy zobaczył ranę małego Mamoru, wykonał magiczną sztuczkę: wyczarował kwiatka, a później przemienił kwiatka w bandaże. Po nałożeniu bandaży na kolano dziecka, nieznajomy użył słów "Tuxedo Power" (pol. "Potęga Smokingu"), aby wyleczyć otarcie. Później wykonał parę salt i fikołków, by rozweselić i zabawić małego Mamoru, dopóki dziecko kompletnie zapomniało o ucieczce z domu.

Mamoru pokazał Usagi bandaż i powiedział dziewczynie, że jest to ten sam opatrunek, i że od tamtego dnia, uświadomił sobie swoją specjalną misję. W retrospekcji, wyciągnął bandaż i przemienił go w maskę, następnie trzymając maskę w rękach i wypowiadając "Tuxedo Power", przemienił się w Tuxedo Mask w sekwencji podobnej do sekwencji przemian Senshi. Potem, używając jego mocy jako Tuxedo Mask, rozpoczął poszukiwania Srebrnego Kryształu.

Usagi podziękowała Mamoru za opowiedzenie jego historii, a chłopak zaczął się śmiać, bo uwierzyła w wymyśloną historyjkę. Gdy Usagi zaczęła naciskać, aby opowiedział jej prawdziwą wersję, starszy "Tuxedo Mask" oglądał ich niedaleko, trzymając w ręku bandaże.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny odcinek serialu live action, gdzie została pokazana przemiana Mamoru w Tuxedo Mask.