FANDOM

Act Zero: Hina... Potem
陽菜...その後
Hina... sonogo
Sezon: Pretty Guardian Sailor Moon
Reżyseria: Masataka Takamaru
Scenariusz: Yasuko Kobayashi
Premiera: 25 marca 2005 (wydany na DVD/VHS)
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Act Zero: Sekretne narodziny Tuxedo Mask
Następny: Brak

Act Zero: Hina... Potem (jap. 陽菜...その後 Hina... sonogo) – krótka, czterominutowa mini drama zawarta na DVD razem z aktem zerowym. Odcinek wyjaśnia, co stało się z Hiną Kusaką po zerwaniu z Mamoru.

OpisEdytuj

Gdy Hina szła wzdłuż ulicy, nagle pojawiła się Youma i zaczęła atakować ludzi. Jeden z uciekających w popłochu tokijczyków przewrócił Hinę, a Youma rzuciła się na nią, jedna została powstrzymana przez mężczyznę w kostiumie podobnym do przebrania Tuxedo Mask. Walczył z Youmą przez chwilę, potem zadał jej precyzyjny cios, który zmusił potwora do odwrotu. "Tuxedo Mask" podszedł do Hiny i pomógł jej wstać, popatrzył na nią przez dłuższą chwilę, a następnie odwrócił się na pięcie i odszedł. Dziewczyna zaczęła za nim wołać, dziękując mu za ratunek i pytając o jego imię. Nieznajomy zerknął na nią przez ramię i odpowiedział, że zwą go "Tuxedo Knight" (pol. "rycerz w smokingu").

Reżyser zawołał "cięcie" podczas tej sceny, a następnie ekipa filmowa wstąpiła na plan, pomagając "Tuxedo Knight" z jego kostiumem, a Hinie z jej fryzurą. Reżyser pochwalił Hinę za jej pracę w tej scenie, a dziewczyna usiadła i zaczęła czytać jej scenariusz. Myślała o tym, jak została przypadkiem wybrana na castingu i przyłapała się na tym, że przygląda się aktorowi grającemu rolę Tuxedo Knight. Uświadomiła sobie, że ostatnio ten mężczyzna często pojawia się w jej myślach. Hina odłożyła scenariusz i z uśmiechem na ustach wróciła na plan.

ObsadaEdytuj

Klip wideo odcinka Edytuj

Hina Afterward

Hina Afterward

Nawigacja odcinków
(Lista odcinków)
Poprzedni:
Act Zero: Sekretne narodziny Tuxedo Mask
Seria
Pretty Guardian Sailor Moon
Następny:
Brak