FANDOM

Act 6: Przeniesiona uczennica to Czarodziejka z Jowisza
Sailor Moon i Makoto - act6
転校生はセーラージュピター
Tenkōsei wa Sērā Jupitā
Sezon: Pretty Guardian Sailor Moon
Reżyseria: Kenzo Maihara
Scenariusz: Yasuko Kobayashi
Premiera: 8 listopada 2003
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Act 5: Czy Usagi jest prawdziwą przyjaciółką?
Następny: Act 7: On widział jak się przemieniam!

Act 6: Przeniesiona uczennica to Czarodziejka z Jowisza (jap. 転校生はセーラージュピター Tenkōsei wa Sērā Jupitā) – szósty odcinek serialu tokusatsu Pretty Guardian Sailor Moon.

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna się, kiedy kilku chłopaków gra sobie w koszykówkę, niedaleko nich stoi gromadka dziewczyn, które szczególnie podziwiają jednego z nich. W tej grupie stoi też Usagi Tsukino, która jednak cały czas myśli o Tuxedo Mask. Po chwili dziewczęta biegną w inną stronę, jedyna tylko Usagi zostaje sama. Nagle na dziewczynę zaczepia kilka chłopaków. Przed odejściem powstrzymują ją rzucając przed nią piłką w ścianę, na szczęście z opresji ratuję ją Makoto, która daje nauczkę wrednym chłopakom, po czym odchodzi. Następnego dnia Usagi spotyka Makoto w swojej szkole. Dziewczyna na początku nie chce rozmawiać i odchodzi zjeść drugie śniadanie. Dziewczyna idzie w spokojne miejsce, aby zjeść, ale w tym miejscu siedzi już Ami, która je kanapki i czyta książkę. Po szkole Usagi wyciąga Makoto na zakupy i spędzają w mieście kilka godzin. Po skończonych zakupach Usagi idzie przedstawić swoją nową przyjaciółkę Rei.

Rei jednak wyczuwa coś bardzo dziwnego w nowej koleżance Usagi. Makoto ucieka, pod pretekstem braku czasu. Dziewczyna dostaje list od wielbiciela z prośbą o spotkanie.

Na drugi dzień Makoto idzie na spotkanie, niestety okazuje się, że ten list wysłali chłopacy, którzy przedtem zaatakowali Usagi. Dziewczyna w napadzie szału atakuje chłopaków, po czym oni uciekają, a Makoto dzwoni do nowych przyjaciółek. Po wysłuchaniu płaczu Makoto, Usagi, Ami i Rei używają swoich mocy, aby zemścić się na chłopakach.

Kiedy Makoto wraca do domu, napada ją chłopak Takeru podziwiany przez wszystkie dziewczyny, który okazuje się być kontrolowany przez demona. Makoto zostaje przeniesiona do innego wymiaru, na szczęście dzięki swojej sile ratuje wszystkie dziewczyny i ochrania kontrolowanego chłopaka, który jednak sam nie pomaga Makoto. Na szczęście Usagi daję dziewczynie bransoletkę, dzięki której przemienia się w Czarodziejkę z Jowisza – wojowniczkę błyskawic i odwagi. Następnie dzięki atakowi Supreme Thunder niszczy demona. Później razem z czarodziejkami postanawia walczyć ze złem.

Pierwsze wystąpieniaEdytuj

ObsadaEdytuj