FANDOM

Act 2: Ami zostaje przyjaciółką
Usagi i Ami PGSM - act2
亜美ちゃんが仲間になったわ
Ami-chan ga nakama ni nattawa
Sezon: Pretty Guardian Sailor Moon
Reżyseria: Ryūta Tasaki
Scenariusz: Yasuko Kobayashi
Premiera: 11 października 2003
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Act 1: Jestem Czarodziejką z Księżyca!
Następny: Act 3: Trzecia wojowniczka to kapłanka Rei

Act 2: Ami zostaje przyjaciółką (jap. 亜美ちゃんが仲間になったわ Ami-chan ga nakama ni nattawa) – drugi odcinek serialu tokusatsu Pretty Guardian Sailor Moon.

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna się, kiedy dziewczęta z gimnazjum Jūban oglądają swoje wyniki z testu. Jak zwykle dla Usagi test był co najmniej niemożliwy do napisania. Okazuje się, że po raz kolejny najwyższy wynik ma Ami Mizuno. Po ogłoszeniu wyników kilka dziewcząt podchodzi do Ami proponując jej wspólną naukę jako przyjaciele, niestety chodzi im tylko o poprawienie swoich marnych wyników.

Dalsza akcja dzieje się, kiedy Luna wyznaje Usagi, że wyczuwa w Ami wojowniczkę. Usagi szybko i bezmyślnie biegnie do niej, aby opowiedzieć o jej przeznaczeniu, ale niestety dziewczyna odpowiada, że nie chce być wojowniczką (choć w akcie zero możemy zobaczyć, jak Ami marzyła o zostaniu Sailor A). Następnie na Mizuno napada straszny demon, który próbuje odebrać jej energię.

Dziewczyna w walce z demonem o mało co spada z bardzo wysoka na ziemię, z czego ratuję ją Czarodziejka z Księżyca, a później po wyrażeniu zgody na stanie się czarodziejką, Ami zdobywa bransoletkę, dzięki której przemienia się w Czarodziejkę z Merkurego – wojowniczkę wody i wiedzy. Dzięki swojej nowej mocy używa ataku Mercury Aqua Mist udaje się jej pokonać wroga wspólnie z Czarodziejką z Księżyca. Dziewczęta na końcu postanawiają, że razem będą walczyć ze złem i odnajdą Księżycową Księżniczkę i Srebrny Kryształ Iluzji.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak zwany styl walki „ballet-fu” pojawił się po raz pierwszy w tym odcinku.

Pierwsze wystąpieniaEdytuj

ObsadaEdytuj