FANDOM

Act 11: Poznamy prawdziwą Minako!
Nurses PGSM - act11
本物の美奈子ちゃんに会っちゃった!
Honmono no Minako-chan ni acchatta!
Sezon: Pretty Guardian Sailor Moon
Reżyseria: Masataka Takamaru
Scenariusz: Yasuko Kobayashi
Premiera: 13 grudnia 2003
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Act 10: Jestem Królowa Beryl, królowa ciemności
Następny: Act 12: Prawdziwa tożsamość Sailor V to księżniczka!

Act 11: Poznamy prawdziwą Minako! (jap. 本物の美奈子ちゃんに会っちゃった! Honmono no Minako-chan ni acchatta!) – jedenasty odcinek serialu tokusatsu Pretty Guardian Sailor Moon.

OpisEdytuj

W Karaoke Crown Motoki ogląda żółwia Kamekichi kiedy zauważa Usagi ostrożnie zerkającą do holu. Szybko łapie lustro i poprawia swoje włosy przed radosnym powitaniem jej. Ona jednak pytanie, czy jet tu dzisiaj Mamoru. Motoki wygląda na przygnębionego i odpowiada, że Mamoru zastąpił go tymczasowo, ale ta wiadomość rozwesela Usagi. Mówi chłopakowi, ze Mamoru zawsze ją denerwuje, a Motoki odpowiada, że może wydawać się trochę niegrzeczny, ale to dobry człowiek. Zmieniając temat Motoki pyta ją, czy słyszała, że Minako Aino jest w szpitalu, co szokuje Usagi.

Na dole w tajnej bazie Rei, Makoto i Ami rozmawiają z Luną o Księżycowym Królestwie. Luna opowiada im, że ich wspomnienia przeszłego życia są schowane głęboko wewnątrz ich serc, ale kiedyś sobie przypomną, jeśli tylko będą kontynuować poszukiwania Księżniczki i Srebrnego Kryształu oraz gdy będą chronić Ziemię przed wrogami. Właśnie w tym momencie Usagi wpada z wiadomością o hospitalizacji Minako, którą pozostałe dziewczęta już słyszały. Ami podkreśla, że Minako doznała niewielkie obrażenia, ale mimo to Usagi chce się z nią spotkać i życzyć jej wyzdrowienia. Rei zauważa, że fani tacy jak ona są powodem, dla którego szpitale nie nagłaśniają lokalizacji pobytu gwiazd.

W Szpitalu Miejskim Minato-ku Jūban Minako siedzi w pomieszczeniu wypełnionym prezentami i kwiatami, pewien mężczyzna wręcza jej walizkę. Mówi jej, że w końcu wyciągnęli ją z rozbitego samochodu i zapewnia ją, że nie przeglądał jej rzeczy. Mężczyzna dodaje również, że policja jest zdumiona faktem, że piosenkarka wyszła z wypadku tylko z drobnymi urazami. Zjawia się menadżer Minako, którego dziewczyna pyta się, czy może opuścić szpital, bo nie jest poważnie ranna. On odmawia mówiąc jej, że musi się zachowywać się i przestać znikać tak często. Następnie przegląda jej harmonogram i wypisuje rzeczy, które musi zrobić, dodając "odpoczynek" na końcu. Minako uśmiecha się i mówi, że się tym zajmie. Gdy tylko menedżer i mężczyzna wychodzą, Minako otwiera torbę, aby sprawdzić jej zawartość – jest to jej strój Sailor V. Pamięta swoje wcześniejsze czyny jako Sailor V i słyszy głos Artemisa, który mówi jej, że prawdziwa walka zaczyna się dopiero teraz, a ona musi być silna. Ona odpowiada, że ona będzie w porządku: zawsze była sama i było to jej decyzją, aby stać się Sailor V – i Księżniczką.

Pierwsze wystąpieniaEdytuj

ObsadaEdytuj