FANDOM

Abracadabra Pon
アブラカダブラ·ポン
Aburakadabura Pon
Wykonany przez: Chibiusa
Sailor Pluto (manga i anime Crystal)
Przedmiot(y): Luna P
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 17
Anime Crystal: odc. 17
Sera Myu: Tanjou! Ankoku no Princess Black Lady

Abracadabra Pon – magiczny zwrot używany przez Sailor Pluto i Chibiusę w mandze, anime Crystal i musicalach.

MangaEdytuj

Sailor Pluto nauczyła Chibiusę tego zwrotu w XXX wieku. Chibiusa poszła potajemnie ją odwiedzić, gdy ta strzegła Drzwi Czasoprzestrzeni, ponieważ mieszkańcy Kryształowego Tokio jej dokuczali.

W mandze Pluto powiedziała do Chibiusy, by ta powiedziała magiczne słowo „Abrakadabra”, gdy będzie jej smutno, a to pozwoli jej stworzyć magię. Chibiusa stosowała ten zwrot, aby przywołać różne obiekty używając Luny P. Kiedy Sailor Pluto używała go, skierowała Granatowe Berło na Lunę P sprawiając, że pojawiły się kwiaty.

Anime CrystalEdytuj

W anime Crystal czar działa tak samo, jak w mandze. Chibiusa użyła go na oczach małej dziewczynki, wyczarowując gołębie z przemienionej w parasol Luny P.

MusicaleEdytuj

W musicalach Chibiusa nauczyła się tego zaklęcia w Tanjou! Ankoku no Princess Black Lady. Ponieważ wypowiedziała je tuż przed atakiem Rodziny Czarnego Księżyca na Kryształowe Tokio, myślała że doprowadziła do zniszczenia miasta.

CiekawostkiEdytuj

Zobacz teżEdytuj