FANDOM

Śnieżna Księżniczka Kaguya
Śnieżna Księżniczka Kaguya (MatCol)
Seiyū: Eiko Masuyama
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: Ukochany Księżniczki Kagui
Anime: Sailor Moon S: The Movie
Informacje
Miejsce zamieszkania: Kometa
Powiązania: Kakeru Ōzora, Śnieżne Tancerki
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Grupa krwi: Humanoidalna kosmitka

Śnieżna Księżniczka Kaguya (jap. プリンセス・スノー・カグヤ Purinsesu Sunō Kaguya, ang. Princess Snow Kaguya) – główny wróg z opowiadania Ukochany Księżniczki Kagui oraz filmu Sailor Moon S: The Movie.

Takie imię zostało nadane przez Kakeru obcej istocie, która przybyła na Ziemię na komecie, i która chciała zamrozić całą planetę. Kiedyś w przeszłości próbowała tego dokonać, ale została wygnana przez jasne światło, które wysłało ją daleko poza galaktykę. Wysłała swoje Śnieżne Tancerki, aby przygotowały jej drogę, a także fragment jej komety, którą przemierzała kosmos, i którą znalazł Kakeru i zabrał do domu, gdzie stopniowo opróżniał on go z jego życiowej energii.

W anime, gdy wszystkie wojowniczki połączyły swoje moce, zniszczyły ją za pomocą Silver Crystal Power. Natomiast w mandze Super Sailor Moon zniszczyła ją i jej kometę atakiem Rainbow Moon Heart Ache.

Etymologia Edytuj

  • Jej imię nawiązuje do postaci z Opowieści o zbieraczu bambusu, znanej także jako Opowieść o Księżniczce KaguyiKaguya-hime (jap. かぐや姫, pl. "świetlista księżniczka").

Galeria Edytuj