FANDOM

Śliczny chłopak!? Tajemnica Haruki Tenō
Logo ep92
愛のロッド誕生うさぎの新変身
Ai no roddo tanjō! Usagi no shin henshin
Sezon: Sailor Moon S
Reżyseria: Kunihiko Ikuhara
Scenariusz: Katsuyuki Sumizawa
Reżyser animacji: Hisashi Kagawa
Premiera: 16 kwietnia 1994
Potwór: Steering
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Narodziny Berła Miłości! Nowa przemiana Usagi
Następny: Pragnienie Usagi! Pełen wdzięku geniusz Michiru

Śliczny chłopak!? Tajemnica Haruki Tenō (jap. 素敵な美少年? 天王はるかの秘密 Suteki na bishōnen? Tenō Haruka no himitsu) – 3 (92) odcinek trzeciej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 16 kwietnia 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Usagi, idąc ulicami dzielnicy Jūban, narzeka, że znowu musi uczyć się do egzaminów. Przechodzi obok Game Center Crown, gdzie spotyka Minako. Dziewczęta zaczynają grać, mimo obietnicy zjawienia się u Rei. W Game Center Crown zjawia się tajemniczy chłopak, który od razu wpada im w oko. Niedługo potem zjawia się nieznana dziewczyna – Usagi i Minako uważają, że oboje są piękni.

Następnie widzimy tajemniczą parę w restauracji, rozmawiają o zbliżającej się wojnie. Usagi i Minako podglądają ich, a po wyjściu z restauracji, śledzą. Docierają za nimi aż do warsztatu samochodowego.

Tymczasem Profesor Tomoe zleca Kaolinite znalezienie kolejnego czystego serca. Jajo daimona lokuje się w naprawianym samochodzie.

Tajemniczy chłopak zauważa, że dziewczęta śledziły go, i przedstawia im się jako Haruka Tenō. Podczas rozmowy w warsztacie budzi się daimon Steering i atakuje mechanika Kamedę. Odbiera mu czyste serce i ucieka. Haruka i Michiru oraz Usagi i Minako, nie wiedząc o sobie nawzajem, gonią daimona. Gdy udaje im się go złapać Sailor Moon i Sailor Venus domyślają się, że pojawiające się do tej pory tajemnicze postacie, które im pomagały to Sailor Neptune i Sailor Uranus. Po unicestwieniu daimona okazuje się, że czyste serce nie jest Talizmanem i wraca ono do swojego właściciela.

W ostatniej scenie dziewczęta znowu przesiadują w Game Center Crown i rozmawiają o Haruce. Wtedy okazuje się, że dziewczęta od początku myliły się co do płci Haruki, gdyż jest ona dziewczyną.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to On czy ona?.