FANDOM

“Utazás a jövőbe”
Ep82
未来への旅立ち!時空回廊の戦い
Mirai he no tabidachi! Jikū kairō no tatakai
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Ryuax

Előző rész

Kamilla hatalma

Következő rész

A Fekete Hold

Egyéb infók
Eredeti cím

“Utazás a jövőbe. Harc a tér és idő határán”

Az Utazás a jövőbe a Sailor Moon nyolcvankettedik része. Japánban az előző epizóddal együtt, dupla részként adták le.

CselekménySzerkesztés

Chibiusa eltökélte magát, hogy félelmei ellenére mindenképpen visszatér a jövő világába, és megmenti a mamáját. Az indulásra készülődés közben Mamoru dícséri meg, mert szerinte nagy bátorság kellett ennek a döntésnek a meghozatalához. Az összes harcos jelenlétében az időkulcs segítségével megnyitja a tér és az idő kapuját, és elindul a harcosokkal a jövő világába. Hamarosan egy furcsa helyre érkeznek, ahol Sailor Moon egy pillanatra különválik a többiektől. Ám egy titokzatos hang megállásra kényszeríti, és meg akarja ölni, mint behatolót. Chibiusa azonban váratlanul előszalad, és könyörög, hogy ne bántsa Sailor Moon-t. A titokzatos idegen nem más, mint Sailor Pluto. Chibiusa bocsánatot kér, amiért nem volt más választása, de Sailor Pluto is meggyőzi róla, hogy helyesen cselekedett. Ezután megnyitja az idő kapuját, amelyen mindannyian besétálnak. Luna közben elmeséli Pluto történetét: ő egy magányos harcos, akit még soha senki nem látott, lévén sohasem hagyhatja el az idő kapuját.

A jövő világába való behatolást a Fekete Hold is észleli. Gyémánt herceget megdöbbenti, mennyire hasonlít Sailor Moon Neo-Queen Serenityre, és első látásra beleszeret. Wiseman pedig kiadja a parancsot: meg kell szerezniük a "kisnyulat", ahelyett, hogy megölnék. Smaragd és Zafír azonban nem bíznak az öregemberben, ennek ellenére az előbbi megtámadja a harcoslányokat. Azok elszakadnak egymástól, Chibiusa pedig eltéved. Hirtelen meglátja az édesanyja sziluettjét, aki hívogatja. A kislány azonban hamar rájön arra, hogy csak egy droid akarja őt becsapni, az viszont megtámadja őt. Sailor Mercury hamar megtalálja a droidot, akivel aztán közös erővel végeznek. Mikor mind újra együtt vannak, végre megtalálják a kijáratot, és a jövő kopár és lepusztult világába érnek.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A harcoslányok először használják a Sailor Planet Attack támadást.
  • Sailor Pluto most jelenik meg először élőben a harcoslányok előtt.
  • Utoljára láthattunk droidot a sorozat folyamán.