FANDOM

Ep111

A talizmánok három speciális erejű varázstárgy, melyek külön-külön is nagy erővel bírnak, de együttesen még nagyobbal. Ezek nem mások, mint Sailor Uranus kardja, Sailor Neptune tükre, és Sailor Pluto gömbje.

Szerepük az animébenSzerkesztés

Az animében három tiszta szívű ember szívében rejtőznek. Keresésük során az, akinek a szíve rejti, elpusztul, ha elválasztják tőle a talizmánt. A külső holdharcosok nem sejtik, hogy mindvégig bennük rejtőztek, ezért kimerítő hajszát folytatnak utánuk. A három talizmán együttesen idézi meg a Szent Grált, melyet a megjövendölt Megmentő tud majd használni, hogy megmentse a világot a pusztulástól. Ez a jelek szerint nem más, mint Sailor Moon, aki egy különleges formát tud a hatására felvenni.

Szerepük a mangábanSzerkesztés

Itt egyáltalán nem kell keresni a talizmánokat, mert nyilvánvalóü, hogy azok a három külső holdharcos birtokában vannak. A három talizmán együttes jelenléte veszélyes lehet, mert megidézi Sailor Saturn-t, aki ezután elpusztítja a világot.

Mitológiai alapokSzerkesztés

A talizmánok a japán folklór részei, ugyanis a napistennő Amaterasu adományának tekintik a kardot, az ékszert, és a tükröt. Számos animében felbukkannak még utalás szintjén.