FANDOM

“Szerelmesek parkja”
Ep95
恋のおたすけはムーンにおまかせ
Koi no otasuke wa Mūn ni omakase
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Daiheart

Előző rész

Egy felejthetetlen csók

Következő rész

Makoto kalandja

Egyéb infók
Eredeti cím

“Bízd a Holdra a szerelmi segítséget”

A Szerelmesek parkja a Sailor Moon kilencvenötödik epizódja.

CselekménySzerkesztés

A titkos laboratóriumban Tomoe professzor egy újabb démont készít, amikor megjelenik Kaolinite. Még egy démont kér az akcióihoz, de a professzor kioktatja őt, hogy ne pocsékolja a teremtményeit. Mindenesetre beleegyezik a tiszta szívek utáni vadászat folytatásába. Közben a városban Usagi követi Uminót, aki láthatólag settenkedik. Amikor leleplezi őt, Umino elmondja, hogy attól tart, hogy Naru esetleg másba lett szerelmes. Usagi azt a tanácsot adja neki, hogy talán meg kellene vele beszélnie a dolgokat. Azután elmegy és megkeresi Narut, aki meglepetétére ugyanezt állítja. Bunny csak nevet az egészen, amit Naru sértésnek vesz.

Közben azonban kiderül, hogy a parkban a közeljövőben egy vetélkedőt rendeznek szerelmespárok részére. A lányok azt javasolják Usaginak, hogy nevezze be Narut és Uminót. El is viszi őket a helyszínre, de Usagi szomorúan látja, hogy a jelentkezési idő lejárt. Nagy meglepetésre azonban mindkettejük zsebéből előkerülnek a nevezést igazoló jegyek. Mint kiderül, egyikőjük sem mert szólni a másiknak, mert féltek a reakciótól.

A verseny előtti éjjel Umino annyira ideges, hogy nem tud rendesen aludni. Közben Kaolinite a verseny helyszínén ülteti el a következő démontojást. Haruka és Michiru megérzik a démonveszélyt, ezért úgy döntenek, ők is beneveznek a versenybe. Párként indulnak, és minden próbát tökéletesen kiállnak, miközben Umino csak szerencsétlenkedik. Haruka ezt viccesnek találja, de Michiru kioktatja, hogy ő ezt szerelemből teszi, miközben ők csak a móka kedvéért. Az utolsó körben aztán visszalépnek, s így mégis Naru és Umino lesznek a győztesek. Ám váratlanul felbukkan a démon, és elveszi Umino tiszta szívét. A harcosok azonban megjelennek és felveszik vele a küzdelmet. Mielőtt azonban legyőzhetnék, megjelenik Sailor Uranus és Sailor Neptune is. Megvizsgálják a kristályt, és úgy találják, hogy nem rejt talizmánt, tehát visszaadják Sailor Moon-nak.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Gurio Umino az egész harmadik évad során most látható először és utoljára.
  • Az angol változatban Haruka és Michiru viszonyát, hogy tompítsák a leszbikus felhangokat, átalakították. Így lettek ők unokatestvérek.