FANDOM

Hgraila

A Szent Grál nem más, mint egy varázserejű tárgy, amely mind a mangában, mind az animében képes arra, hogy Sailor Moon-t új erővel felruházza, és Super Sailor Moon-ná tegye.

Szerepe a mangábanSzerkesztés

A mangában a Szent Grál egy varázserejű tárgy, amely Sailor Moon, az Álarcos Férfi, és Sailor Chibi Moon együttes erejéből születik meg. Létezésének célja és értelme az összes holdharcos erejének összefogása, mely szívük erejét felhasználva tesz csodát. Lényegében tehát az összes harcos tudatalatti rezonanciája szükséges ahhoz, hogy Sailor Moon Super Sailor Moon-ná változzon. Ebben a változatban Chibi Moon is megkapja a saját grálját, a jövő világából.

Már a Grál megjelenése előtt beszélt Chibiusa egy varázserejű tárgyról, melyet Neo-Queen Serenity arra használt, hogy csodákat tegyen vele. Ezt meg is formázta agyagból, iskolai feladatként.

Mivel az összes harcos jelenléte szükséges a Grál létezéséhez, ezért a harmadik történet végén el is tűnik, hogy aztán a negyedik történet végén átalakuljon a Hold Szent Kelyhévé. Sailor Moon "Eternal" formába való végső átalakulásában nagy szerepe van ennek a tárgynak.

Szerepe az animébenSzerkesztés

Az animében a Szent Grál akkor jelenik meg, ha a három talizmánt összegyűjtik, melyek három tiszta szívű embernél találhatóak. A Grál erejére a Death Bustersnek is szüksége van, hogy elhozza vele a Csend Korszakát. Sailor Uranus és Sailor Neptune véleménye szerint a Grál erejét csak a Megmentő néven ismert hős tudja használni a jó cél érdekében teljes mértékben. Bár Sailor Moon-hoz kerül, és ideiglenesen át is tud változni vele Super Sailor Moon-ná, a gyengeségét látva eleinte kételkednek abban, hogy ő lenne az igazi Megmentő, de aztán meggyőződnek róla.

A Grál megsemmisül, amikor Mistress 9 az erejét felhasználja, és később sem bukkan fel, noha az ötödik évadban a Hold Szent Kelyhéhez hasonló alakban jelképesen visszatér.