FANDOM

“Szaturnusz felbukkan”
Ep119
沈黙のメシア覚せい? 運命の星々
Chinmoku no Meshia Kakusei? Unmei no Hoshiboshi
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Yoji Enokido

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

U-Chouten

Előző rész

Egy másik világ

Következő rész

Szupertehetségek Iskolája

Egyéb infók
Eredeti cím

“A Csend úrnőjének ébredése? A végzet csillagai”

A Szaturnusz felbukkan a Sailor Moon száztizenkilencedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Rei rémálmai egyre erőteljesebbek és tisztábbak. Már a nőalak sziluettjét is látja. Álmában azt vélvén, hogy ő lehet a keresett Megmentő, azt kéri tőle, hogy mentsen meg mindenkit, de az alak helyette hatalmas, kaszára emlékeztető botjával lesújt.

Közben a lányok továbbra is együtt tanulnak a felvételire a Hikawa szentélyben. Chibiusa váratlanul megérkezik, és arra kéri őket, hogy vigyék el őt a planetáriumba, ahol most Thomas Harris, az ismert DJ fogja narrálni a programot. A lányok jó ötletnek találják, és belemennek. Később Minako azon töpreng, hogy vajon a külső holdharcosok miért tartják ennyire szoros megfigyelés alatt Hotarut. Rei megdöbbenve veszi észre, hogy álmainak rémalakja mennyire emlékeztet a lányra.

Eközben a három külső holdharcos is Hotaruról beszélget. Michiru ugyanazokat az álmokat látja, mint Rei, s a fegyverben felismerni véli a Csend bárdját, amely a pusztítás harcosának fegyvere. Ebből azt a következtetést vonja le, hogy hátha már túl késő megmenteni a Földet. Haruka eltökélt abban, hogy ennek nem szabad megtörténnie, és elhatározza, hogy mindent megtesz, hogy megakadályozza az ébredését. Eközben Tomoe professzor kiadja az utasítást Mimete-nek: szerezzen tiszta szívet, mert az ébredés órája közeleg. Maga Mimete is a planetárium műsorvezetőjét szemelte ki célpontnak.

Másnap Chibiusa megvárja iskola után Hotarut, és elhívja a planetáriumba. Hotaru vonakodva bár, de beleegyezik. Az épületben elkezdődik a show, Haruka, Michiru, és Setsuna pedig észreveszik, hogy mind Mimete, mind a lányok itt vannak. Haruka szerencsésnek találja a helyzetet, mert szerinte egy támadás most megmutatná Hotaru valódi kilétét. Miután Usagi észreveszi Setsunát, az jobbnak látja, ha végre felfedi a belső holdharcosok előtt is a titkokat. Elmondja, hogy a Death Busters egy idegen naprendszerből érkezett hódító, a külső holdharcosok pedig a Csend korszakának megakadályozásáért harcolnak, mely a világ végét jelentené. Setsuna megmutatja a többieknek Rei álmait, és elmondja, hogy a látott nőalak a pusztítás harcosa, akinek soha nem szabad felébrednie, mert az egyértelműen a világ végét jelenti. Azt is elmondja a harcosoknak, hogy hamarosan megtudják, ki is ez a személy.

Eközben Mimete, miután nem kapott autogramot Thomas Harristől, szabadjára engedi a démonját. Hotaru rohamot kap, Chibiusa pedig segítségért sietne, de Sailor Uranus megakadályozza, mert kíváncsi rá, mi fog történni. Sailor Moon, a lányok, és az Álarcos Férfi felveszik a harcot a démonnal és Mimete-tel. A démon egyik támadása egyenesen Hotaru felé irányul, de a lányt váratlanul körbeveszi egy lilás aura. Nagy megdöbbenésre homlokán a Szaturnusz jele rajzolódik ki, és egyetlen pillantásával megbénítja a démont. Sailor Moon így könnyűszerrel végezni tud vele.

Ám amint ez megtörténik, a három külső holdharcos azonnal megtámadja Hotarut, de Chibiusa eléugrik, hogy megvédje őt. A támadásukra azt a magyarázatot adják, hogy Hotaru nem más, mint Sailor Saturn, a pusztítás harcosa, aki csak akkor ébred fel, ha itt a világ vége. Ezt akarták megelőzni azzal, hogy megölik őt. Ám mivel a lányok ezt képtelenek lennének megtenni, így velük nyilvánvalóan nem lehet közös munka. Míg ezen vitatkoznak, Hotaru eltűnik. A saját ágyába teleportálódik, még mindig eszméletlenül. Eközben Tomoe professzor a laborjában Pharaoh 90-nel beszélget, a Death Busters leggonoszabb entitásával, megdícsérve, hogy a pusztítás harcosánál ideálisabb gazdatestet nem is találhatott volna a Csend úrnőjének.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Rei álma során a Halálra utaló tarotkártya tisztán és világosan látszódik.
  • Amikor Mimete Tomoe professzorral beszélget arról, hogy hisz-e a csillagokban, a professzor szövege egyértelműen Nephrite korábbi elhivatottságára utal vissza.