FANDOM

“Színházi előadás”
Ep56
衛のキス奪え!アンの白雪姫作戦
Mamoru no kisu ubae! An no Shirayuki-hime sakusen
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Noriyo Sasaki

Ellenfél

Bipierrot

Előző rész

Marcynak megszakad a szíve

Következő rész

A csökönyös szörnyeteg

Egyéb infók
Eredeti cím

“Csókot lopni Mamorutól! An Hófehérke-stratégiája”

A Színházi előadás a Sailor Moon ötvenhatodik epizódja.

Cselekmény Szerkesztés

Bunny és An, egymástól függetlenül a Hófehérke történetét olvassák, ami nagyon tetszik nekik, és mindketten a szerelemről ábrándoznak közben. Nem sokkal később Rei összehívja a csapatot. Kiderül, hogy Mamoruék színdarabot készítenek, de kellene nekik néhány szereplő is. A darab, amit színre visznek, a Hófehérke lesz, és Mamorut javasolják címszereplőnek. A lányok ekkor azonban elkezdenek vitázni azon, hogy ki lenne a legalkalmasabb a címszerepre. Natsumi is beszáll a versengésbe, és azt javasolja, húzzanak sorsot. Természetesen csalt, így ő nyert, Bunny pedig a gonosz királynő szerepébe kerül. A próbák elkezdődnek, Natsumi pedig megpróbálja többször is megismételtetni azt a jelenetet, amikor a herceg megcsókolja Hófehérkét. Mamoru azonban leállítja: neki szerepe szerint mozdulatlanul kellene feküdnie. Közben Bunnyt felvilágosítják a lányok, hogy Natsumi csalt a sorshúzásnál, de végülis ráhagyták a szerepet, hiába tudták ezt. Az előadást azonban Ail egyik szörnye zavarja meg, amely elszívja az emberek energiáit. Sailor Moon közbelép, de a szörny visszatámad. Ekkor megérkezik a Holdfénylovag, mint felmentő sereg. A négy harcos is megjelenik, majd elpusztítják a szörnyet. A közönség azonban azt hiszi, hogy ez is az előadás része, ezért tapsban törnek ki. Közben Ail és An közt nő a feszültség a tönkretett színdarab miatt, és mert mindketten másról ábrándoznak.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A harcoslányok bemutatkozásakor érdekes művészi festményeket láthatunk a háttérben.
  • Sailor Mercury azt is bevallja, hogy első volt az országos teszteken - ezzel azonban lényegében valódi identitását is megvallja.
  • Eredetileg Makoto azért véli úgy, hogy ő lenne a legalkalmasabb a Hófehérke címszerepére, mert neki a legnagyobb a melle a lányok közül. Természetesen ez sem maradhatott benne az angol változatban, helyette a tehetségességét emeli ki. Magyarul semleges kifejezést használva azért kéri Marcy magáénak a szerepet, mert neki a legnagyobb a természetes bája.