FANDOM

“Semmi sem megy”
Ep47
ムーン復活!謎のエイリアン出現
Mūn fukkatsu! Nazo no eirian shutsugen
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Vampir

Előző rész

A rossz álom vége

Következő rész

A viszontlátás

Egyéb infók
Eredeti cím

“Feltámadt a Hold! A rejtélyes idegenek megjelennek”

A Semmi sem megy a Sailor Moon negyvenhetedik epizódja, a második évad első része, egyben a 13 részes Makaiju-filler első része.

TörténetSzerkesztés

Már két hónapja, hogy a holdharcosok megvívták küzdelmüket a Sötétség Birodalmával, és visszatértek az életbe. Azonban az összes emléküket elveszítették, s így a normális tinédzserek életét élik, aminek Luna örül. Bunny, szokása szerint elkésik az iskolából és még büntetést is kap. Ám egy éjszaka rejtélyes dolog történik: a város közepébe becsapódik egy különös tárgy, amely eltűnik, de maga után hagy egy hatalmas krátert. A környéken lakók mind odacsődülnek, beleértve Bunnyt, Rei-t, Amit, Makotót, Minakót, sőt Mamorut is, akik egyáltalán nem ismerik fel egymást, bár egymás közelségében különösen érzik magukat. Eközben kiderül, hogy a becsapódott tárgy egy idegen lényeket hordozó burok lehetett, melyben Ail és An érkeztek a Földre, hogy energiát gyűjtsenek fájuk számára. Másnap, hogy álcájuk tökéletes legyen, Seijuurou és Natsumi néven beiratkoznak Bunnyék iskolájába. A jóképű Seijuurou-ba rögtön szerelmesek lesznek a lányok, de ő úgy látszik, különös figyelmet szentel Bunnynak, amiért An rettentő féltékeny lesz. Hazafelé menet azonban meglátja Mamorut, és első látásra beleszeret - rögtön ezután azonban összeesik, mert nincs elég energiája. Ail utánamegy és elviszi rejtekhelyükre: egy apartmanházba, amelynek egyik ajtaja mögött egy interdimenzionális térben lakozik a Makaiju fa. Ez ad Annek elég energiát, hogy élni tudjon. A fa készletei is végesek azonban, ezért elhatározzák, hogy megidéznek egy szörnyet, aki majd segít nekik energiát gyűjteni. Aznap éjjel támadásba is lendül, egyik célpontja pedig Naru, aki éppen Bunnyval beszél telefonon. Ezért a lány odarohan Lunával együtt, hogy megnézze, mi a probléma. Luna látja, hogy nagy a baj, de nem akarja tönkretenni Bunny normális életét, ezért azt mondja neki, hogy meneküljön el. Ő azonban azon lepődik meg, hogy Luna beszél. A szörny azonban mind neki, mind Artemisznek túl erős, ezért nincs más választása: visszaadja Bunny emlékeit. Felveszi a harcot a szörnnyel, de egyedül túl gyengének tűnik. Luna azonban épp idejében lép közbe, s így Sailor Moon már könnyen legyőzheti őt a tiarájával. A harc után Ail és An is megjelennek, és közlik, hogy a harc még csak most kezdődik.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ez az első epizód, amit a Sailor Moon sorozat és filmek többségét jegyző animációs direktor, Taichi Nakamura rendezett.
  • A második évad első része újfajta openinget kapott, de a zene nem változott. Ellentétben a végefőcímmel, mely az "Otome no Policy" lett.
  • Ez az első része annak a tizenhárom epizódnak, amely egyáltalán nem kapcsolódik a mangához. Azért találták ki őket az anime készítői, hogy Naoko Takeuchi időt nyerjen a manga rajzolásához. Ez annak köszönhető, hogy a 46. résszel véget kellett volna érnie a sorozatnak, de a népszerűség miatt folytatni kellett mind ezt, mind a rajzolt változatot. Időhúzás ide vagy oda, az évad második fele már több ponton el fog térni a mangától.
  • Az angol változatban az első 13 részt érthetetlen okokból később adták le, így ők rögtön a 60. résszel folytatták. Ugyancsak náluk volt az, hogy Metalia királynőt Negaforce-nak hívták, aki újabb ellenséget: ezt a két idegent küldte a Földre.
  • Ebben az epizódban szinkronizálta először Holl Nándor az Álarcos Férfit Debreczeny Csaba helyett.