FANDOM

A Sailor Starlightok, azaz Sailor Star Fighter, Sailor Star Maker és Sailor Star Healer azért jöttek a Földre, hogy megtalálják a hercegnőjüket, miután Galaxia elpusztította a bolygójukat, a Kinmokut.

Keresésük során konfliktusba kerülnek a földi holdharcosokkal, főleg Sailor Uranusszal és Neptune-nal, akik azt akarják, hogy az egy másik naprendszerből érkező "betolakodók" elmenjenek, és békén hagyják Usagit. A Starlightok, de főleg Fighter azért érdeklődnek a lány iránt, mert hála a Chibi Chibi birtokában lévő füstölőtartónak, Usaginak olyan az illata, mint Kakyuu hercegnőnek.

Manga Szerkesztés

A Sailor Starlightok Kakyuut keresik, Kinmoku hercegnőjét. A nyomában átutazzák a galaxist, végül pedig a Földön kötnek ki, ahol megalapítják a Three Lights nevű együttest. Civil alakjukban férfiaknak álcázzák magukat, hiszen így értelmet nyernek a dalszövegeik, amelyekben a hercegnőjüket keresik.

Anime Szerkesztés

Az anime és a manga közötti lényeges különbség, hogy az animében a Starlightok valóban férfiakká változnak civil formájukban, és csak átváltozás után lesznek nők.