FANDOM

Sólyomszem
ホークス・アイ
Dub hawks-eye2
Biográfia
Nem

Férfi

Faj

Ember (sólyom)

Hovatartozás

Dead Moon Circus

Lakóhely

Dead Moon Circus

Foglalkozás

artista

Kapcsolódó

Tigrisszem, Halszem

Megalkotás
Első megjelenés

Manga: 39. fejezet
Anime: 128. rész

Színészek

Toshio Furukawa
Imre István

Sólyomszem az Amazon trió tagja, akit a Dead Moon Circus bízott meg azzal, hogy teljesítse a küldetésüket.

Szerepe az animében=Szerkesztés

Sólyomszem korábbi alakjában egy sólyom volt, amíg Cirkónia át nem változtatta emberré, de neki erről nincs tudomása. Ezután azt a feladatot kapta, hogy keresse meg azt az álomtükröt, amelyikben Pegazus rejtőzik. Tigrisszemmel ellentétben ő az idősebb, éretebb nőket szemeli ki célpontként. Különleges támadása a tűzköpés, egy fáklya segítségével.

Amikor Halszem rájön, kinek az álmában rejtőzik Pegazus, Cirkónia elküldi őt, hogy kaparintsa meg. Ő Tsukino Usagi álomtükrében keresné azt, de nem tud belepillantani, mert Halszem az utolsó pillanatban megállítja. Amikor rájön, hogy a cirkusz végezni akar mindhármójukkal, az ellenük küldött lemurral felveszi a harcot, de halálosan megsebesül. Az életének árán azonban erejét feláldozza Usagi álomtükrének helyreállításához, aminek köszönhetően Pegazus emberi alakban feltámasztja, és a többiekkel együtt Elysion földjére viszi.

Szerepe a mangábanSzerkesztés

Sólyomszemet az Amazon kvartett változtatja emberré, hogy segítsenek nekik teljesíteni a küldetésüket. Célpontja Kino Makoto volt, azaz Sailor Jupiter. Önmagát ritka fűszernövényekkel foglalkozó boltosnőnek álcázta, aki egy különleges gyűrűt ad Makotónak. Állítása szerint ez segít beteljesíteni az álmait. A gyűrű azonban lemurokat rejt, amelyek megtámadják a lányt. Sólyomszem visszaváltozik ugyan állattá, de ez sem mentheti meg attól, hogy Sailor Jupiter új erejével ne végezzen vele.