FANDOM

“Pegazus titka”
天馬の秘密! 夢世界を守る美少年
Pegasasu no Himitsu! Yume Sekai wo Mamoru Bishounen
Évad

4 (Sailor Moon SuperS)

Írta

Genki Yoshimura

Rendezte

Junichi Satou

Ellenfél

PeroPero

Előző rész

Az igazi barátok

Következő rész

Az új fiú

Egyéb infók
Eredeti cím

“Pegazus titka! Az álomvilág jóképű őrzője”

A Pegazus titka a Sailor Moon százötvennyolcadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Pegazus először jelenik meg igazi alakjában mint Héliosz.
  • Héliosz és Chibiusa ebben az epizódban csókolóznak először.
  • Miután az Álarcos Férfi megtámadta egy rózsával PeroPero-t, az visszatér az iszapos állapotába, de amikor Sailor Moon legyőzte őt, ismét a humanoid formájában volt.
  • Az epizódnak részben a manga két fejezete nyújtotta az alapot, melyben Usagi és Chibiusa életkort cserélnek, bár az esemény különbözik.
  • Amikor Chibiusa visszatér a valódi életkorába, a Watashi-tachi ni Naritakute című dal szólal fel a háttérben. Az angol verzióban a dalt lefordították. A spanyol változatban a Tuxedo Mirage-val helyettesítették. A francia és a héber szinkronban az instrumentális verzió szerepel. A koreai változatban egy másik dallal helyettesítették. A katalán szinkronban egy másik, arra a nyelvre fordító dallal helyettesítették. A magyar változatban azonban teljesen kihagyták a háttérzenét.
  • A magyar változatban, amikor a parkban lévő gyerekek kritizálták PallaPalla előadását, az egyik kislány fiú hangon (Bodrogi Attila) szólalt meg.
  • Újabb magyar szinkronbaki: Amikor Sailor Moon bosszankodik az életkora változásán, Sailor Chibi Moonra mutat, és azt mondja PallaPalla-nak, hogy változtassa "őt azonnal felnőtté".