FANDOM

Nemesis

A Nemezis (ネメシス) a Naprendszer titokzatos tizedik bolygója, a Sailor Moon R története során a Fekete Hold bázisa. Egy sötét és barátságtalan hely, ahol legfeljebb néhány növény képes megélni. Maga a bolygó anyaga tömör fekete kristály, amely a fényt is képes meghajlítani, mint egy fekete lyuk. Ennek köszönhetően nagyon sokáig észrevétlen maradt az Ezüst Millennium szeme előtt. A 30. században aztán nagy mennyiségű negatív energiát sugárzott ki.

Kristály Tokió létrejötte után Neo-Queen Serenity ide száműzött egy rendkívül veszélyes bűnözőt, Death Phantom-ot, és a helyet tiltott területnek nyilvánították. Sok évvel később egy másik lázadás résztvevői, akik nem fogadták el az Ezüstkristály mindenhatóságát, szintén itt találtak otthonra, és Death Phantom hatása alá kerültek, aki ekkor Wiseman-nek nevezte magát.

A manga történetében itt ejtik foglyul Sailor Mars-ot, Sailor Mercury-t, és Sailor Jupiter-t. Ugyanitt a nemezis nem más, mint maga Death Phantom, ugyanis a két entitás valami módon eggyé vált az idők során.