FANDOM

“Molly harca”
Ep80
恐怖の幻影!ひとりぼっちの亜美
Kyōfu no gen'ei! Hitoribocchi no Ami
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Hiroki Shibata

Ellenfél

Giwaku

Előző rész

Artemisz nyomoz

Következő rész

Kamilla hatalma

Egyéb infók
Eredeti cím

“Szörnyű illúzió! Ami egyedül marad”

A Molly harca a Sailor Moon nyolcvanadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Smaragd éppen fürdőt vesz, és közben Gyémánt hercegről ábrándozik, de ekkor felbukkan Zafír, és emlékezteti a küldetésére. Ő azonban azt állítja, hogy már meg is találta a következő pontot, ahová telepítheti a fekete szellemet. Nem máshol, mint a lányok iskolájában. Ami ismét a legjobb eredményt éri el egy teszten, de Umino egy puskát talál a padjában. Ez felháborítja a diákokat, és csalással vádolják a lányt. Habár nem mutatja ki, de valójában nagyon megviseli, noha a lányok azt mondják neki, ne is foglalkozzon velük. Az atrocitások azonban egyre erősödnek.

Végül már Ami is utána szeretne járni a dolgoknak, és ekkor jön rá, hogy sötét energia fertőzte meg az iskolát. Átváltozik Sailor Mercury-vá, de a droid ekkorra megjelenik. Váratlanul hipnotizálja őt, ennek hatására egészen másként látja a dolgokat, mint amilyenek valójában. Megérkezik a helyszínre a többi harcoslány is, akik próbálnának vele beszélgetni, de ő csak szemrehányást és gonoszságokat hall, köszönhetően a varázslatnak. A hatás kismértékben átterjed Sailor Moon-ra is. A droid el akarja bizonytalanítani őt, hogy támadjon a barátaira, de végül nem jár sikerrel, mert a lány hisz bennük. Helyette a droidot támadja meg, melyet el is pusztítanak. Később az iskolában mindenki sajnálkozva megy oda Amihoz, amiért durvák voltak vele, és megdícsérik a jó jegyeiért.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Mercury speciális támadása (Double Sabao Spray Freezing) egyedül ebben a részben látható.
  • Az angol és a koreai változatból törölték Smaragd összes fürdőkádas jelenetét.