FANDOM

“Micsoda rémálom!”
Ep69
目覚めよ眠れる美少女!衛の苦悩
Mezame yo nemureru bishōjo! Mamoru no kunō
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Takao Yoshizawa

Ellenfél

Akumuda

Előző rész

Kamilla veszélyben

Következő rész

Carole szerelmi bánata

Egyéb infók
Eredeti cím

“Ébredj, Csipkerózsika! Mamoru félelmei”

A Micsoda rémálom! a Sailor Moon hatvankilencedik epizódja.

CselekményeSzerkesztés

Bunny a Csipkerózsikát olvassa Chibiusának, mint esti mesét, amitől romantikus érzései támadnak. Közben Mamoru az álmában megint ugyanazt látja, csak ezúttal egy hang is megszólal, és azt parancsolja neki, hogy felejtse el Bunnyt, különben valami szörnyűség fog történni a lánnyal. Mamoru nem érti az egészet, de megpróbál úgy tenni, ahogy álmodta. Motokitól kér tanácsot, hogyan vehetné rá Bunnyt, hogy hagyja őt békén. Kicsivel később a lányok azon gondolkodnak, kik és miért rontottak rá Chibiusára, de Bunny jobban aggódik Mamoru miatt. A közeli úton valaki nagyon hangosan járatja a motorját, és mikor közelebbről megnézik, Mamoru az, egy vadidegen lánnyal a nyeregben. A fiú durván válaszol Bunnynak arra kérdésére, hogy ki ez a lány, de legbelül mélységesen sajnálja, hogy ilyeneket mondott. Aznap éjjel Bunny kiszökik a konyhába, és módszeresen elkezd mindent megenni, amit a hűtőben talál. Mikor Luna kérdőre vonja, azt feleli: úgysem számít már, hány kilós, hiszen Mamoru nem szereti őt, mert más barátnője van. Ezt meghallja Chibiusa is, aki szintén megdöbben a hír hallatán, és az éjszaka közepén elindul Mamoru lakására. Útközben majdnem elüti egy autó, és ettől ismét megjelennek az erői. Erre felfigyel Bunny is, de Petz és Calaveras is. Rátámadnak a kislányra, de Sailor Moon megmenti őt tőlük. Távozásuk előtt azonban megidéznek egy démont, amely varázslattal hipnotikus álomba meríti Sailor Moon-t. A többi harcoslány is megérkezik, Sailor Mars pedig megkísérel végezni a lénnyel. De nem sikerül neki, mert az Sailor Moon álmába menekül, és figyelmezteti őket: a lány örök álomba merült, az energiája lassanként el fog fogyni, és akkor meghal. Az álomban Bunny Mamorut üldözi, de soha nem érheti el. Közben Luna, az előző esti meséből kiindulva, Mamoru lakásán köt ki, és könyörög neki, hogy segítsen. Mamoru nem hajlandó rá, de aztán később meggondolja magát, mert véleménye szerint Sailor Moon nem Bunny. Mint Álarcos Férfi, felpattan a motorjára, és a segítségére siet. A parkban, csókja hatására, megtörik az álom hatása, Sailor Moon pedig végre magához tér. Jogara segítségével végez a gonosszal, de az Álarcos Férfi mindezek után is azt mondja neki, hogy nem szereti őt, és elhagyja a helyszínt. Másnap Bunny örömmel hallja, hogy a lány, akit a múltkor motoron vitt, Unazuki volt, Motoki testvére, akit azért vitt el, mert a barátjával randevúzott, és késésben volt. Ezt hallván fellelkesül, és eltökéli, hogy visszaszerzi Mamorut.

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizódot az angol változatban kissé megvágták. Nincs pofozgatás és az álom se olyan, mint eredetileg - de egyéb dolgokon is módosítottak.