FANDOM

“Kockázatos kaland”
Ep74
ルベウスを倒せ!宇宙空間の決戦
Rubeasu wo taose! Uchūkūkan no kessen
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Hiroki Shibata

Előző rész

Rubin bosszúja

Következő rész

Plútó tündér

Egyéb infók
Eredeti cím

“Rubint legyőzik! A végső ütközet az űrben”

A Kockázatos kaland a Sailor Moon hetvennegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Az UFO-n Smaragd gúnyolódik Rubin módszerein, de ő biztosítja, hogy fel van készülve. Kikötötte a négy harcoslányt négy kristályhoz, hogy ezzel is zsarolja Sailor Moon-t. Bunny nagyon dühös Chibiusára, de Luna és Artemisz hatására egy kicsit elnézőbb lesz vele szemben. Mamoru megpróbálja kifaggatni Chibiusát a jövő világáról, sikertelenül. Úgy döntenek, elmennek Bunnyhoz, de ő már nincs otthon: döbbenten veszik észre, hogy a lányok megmentésére sietett. Egyedül próbál szembeszállni Rubinnal, de a bűntudatos Chibiusa követte őt. Rubin mindkettejüket felszippantja az UFO-ra, a tehetetlen Mamoru szeme láttára. Odafent aztán elhiteti Rubinnal, hogy Chibiusa nem a keresett "kisnyúl", majd összecsapnak. Rubin azonban felemeli az űrhajót, ki a világűrbe, és hatalmas gravitációs erővel préseli össze Sailor Moon-t. Ő azonban ellenáll. Chibiusa közben felfedezi, hogy fekete kristály-darabok felelősek az űrhajó energiaellátásáért. Megragadja az egyiket, és különleges erejével elpusztítja azt. A harcoslányok magukhoz térnek, Rubin legnagyobb döbbenetére. Az űrhajó önmegsemmisítője is bekapcsol, a lányok azonban erejük bevetésével elmenekülnek a fedélzetről. Smaragd is megjelenik az űrhajón, és a kudarc miatt kineveti Rubint, aki kéri, hogy mentse meg őt. Azonban csak megvetően nevet rajta, és hagyja, hogy az UFO-val együtt robbanjon fel. A lányok együtt örülnek a sikeres megmenekülésnek, míg eközben a jövő világában a Fekete Hold vezetője, Gyémánt herceg megbízza Smaragdot a további akciókkal.

Első megjelenésSzerkesztés

  • Gyémánt herceg

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ebben az epizódban láthatjuk utoljára Rubint.