FANDOM

Kaolinite
カオリナイト
240px-Kaorinite
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Hovatartozás

Death Busters

Lakóhely

Szupertehetségek Iskolája

Foglalkozás

asszisztens

Más nevek

Kaori

Kapcsolódó

Tomoe professzor

Megalkotás
Szinkronos neve

Carolina/Carole

Első megjelenés

Manga: 27. fejezet
Anime: 90. rész

Színészek

Noriko Uemura
Ősi Ildikó

Kaolinite (カオリナイト, magyarul Carolina) Tomoe professzor asszisztense, legfőbb segítője. Néhány speciális képességgel is rendelkezik: lebegés, teleportálás, alakváltás, sőt a hajával támadni is képes.

A mangában Kaolinite egy villámcsapást követően jelenik meg a professzornál, és semmilyen utalást nem kapunk arra nézve, hogy ki volt ő korábban. Itt ő a Witches 5 vezetője, parancsnoka. Mistress 9 eljövetelével pedig az úrnő parancsait követi. Sailor Moon azonban végez vele. Itt kétféle megjelenése is látható: civilben ő Kaori, a professzor mindenese, és ekkor öltözéke is az animében láthatóhoz hasonlít. Azonban mint gonosz papnő, a Kaolinite Magnus névre hallgat, az általa viselt ruha pedig eltérő, habár ez megjelenik az anime legvégén is rajta.

Az animében eleinte a tiszta szívek gyűjtése a feladata, amivel a professzor bízza meg őt. Három talizmánt kell felkutatnia, amelyekből összeállítható a Szent Grál, s hatalmas erőre tehet szert. Vesztére egy alkalommal Sailor Moon-t szemeli ki célpontnak. Úgy véli, hogy rájött arra, kicsoda Tsukino Usagi valójában, ezért elveszi tőle a brossot. Sailor Uranus segítségével azonban visszaszerzik tőle, ő maga pedig a mélybe zuhan. Később azonban általános megdöbbenésre újra felbukkan. Tomoe professzor személyesen támasztotta őt fel, noha emlékei eltűntek. Ekkor a Kaori (Carole) névre hallgat. Később azonban újra visszakapja a hatalmát, s Chibiusa tiszta szívének megszerzésével beteljesíti a professzor kérését. Mistress 9 azonban nem tart rá igényt, s megöli őt.