FANDOM

“Kamilla hatalma”
Chaos in der Schule
暗黒ゲート完成?狙われた小学校
Ankoku gēto kansei? Nerawareta shōgakkō
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kounosuke Uda

Ellenfél

Chiral és Achiral

Előző rész

Molly harca

Következő rész

Utazás a jövőbe

Egyéb infók
Eredeti cím

“Kész az Árnyak Kapuja? Egy általános iskola veszélyben”

A Kamilla hatalma a Sailor Moon nyolcvanegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Chibiusa betegen fekszik otthon, és közben az első iskolai napjáról álmodik. Az ágy körül ott ülnek a lányok, és amikor felébred, egy váratlan látogatót is kap: Momoko Momohara, az egyik iskolai barátnője jött el hozzá látogatóba. Mindketten nagyon jól érzik magukat. Közben azonban Smaragd Chiral és Achiral segítségével kiszemeli magának az általános iskolát, melynek tetejére ismét elhelyez egy fekete szellemet.

Amikor Chibiusa visszatérne az iskolába, döbbenten látja, hogy a tanárok és a diákok is teljesen megvadultak. Mi több, nem elég, hogy egymás ellen harcolnak, de Chibiusa lett a következő célpontjuk. Chibiusa elrejtőzik előlük és segítséget hív. A harcoslányok a parkban már összecsaptak a fekete szellemet telepítő Achirallal, s eközben Sailor Moon az iskolába megy. Miután megtalálja Chibiusát, rájön, hogy Chiral és Achiral két különböző személy, és mindketten Chibiusa életére törnek. Az épület tetején közben a fekete szellem energiája egyre nő és egyre hatalmasabbá válik, úgy látszik, az árnyak kapuja hamarosan megnyílhat.

A gonoszság hatása alá került Momoko is nekiront Chibiusának. Ezzel azonban az ellenség útjába kerül. Chibiusának ez már túl sok, nem bírja elviselni, hogy barátnője is áldozattá válik. Minden dühe egyetlen hatalmas kitörésben realizálódik, a homlokán pedig megjelenik a félhold jele. Akkora energiát bocsát ki magából, hogy az ellenségeket is letaglózza, a jövő világában pedig kihatással van a fekete kristályra. Wiseman megjegyzi Gyémánt hercegnek, hogy a "kisnyúl" ereje rendkívüli, és túl nagy ár lenne megölni őt, neki már megvannak a saját tervei. Zafír gyanakodva hallgatja végig mindezt. Közben Sailor Moon legyőzi a droidokat, és már Smaragddal készülnének összecsapni, ám őt Gyémánt herceg váratlanul visszarendeli a jövőbe.

Miután minden szerencsésen megoldódott, Chibiusa nagy elhatározásra jut. Szembe kell néznie a félelmeivel, ezért úgy dönt, visszatér a jövő világába. Arra kéri a harcosokat, csatlakozzanak hozzá és mentsék meg a mamáját.

Első megjelenésSzerkesztés

  • Momoko Momohara

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A koreai változatból ez a rész kimaradt. Sokáig a magyar változat létezése is feledésbe merült, ugyanis nem volt hozzá fellelhető szinkronos változat.
  • Chiral és Achiral itt mint droidok jelennek meg. A mangában azonban ők is a Fekete Hold klánjának tagjai.