FANDOM

“Különleges drágakövek”
Ep65
恋の論争!美奈子とまことが対立
Koi no ronsō! Minako to Makoto ga tairitsu
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Takuya Igarashi

Ellenfél

Jamanen

Előző rész

Kamilla titka

Következő rész

A házibuli

Egyéb infók
Eredeti cím

“Beszéljünk a szerelemről! Makoto és Minako haragszanak egymásra”

A Különleges drágakövek a Sailor Moon hatvanötödik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Makoto és Minako együtt várják a parkban Bunnyt, ugyanis csak ő ér most rá, hogy kikapcsolódjon velük. Közben meglátják, ahogy Chibiusát két kissrác molesztálja. Megmentik őt, de nem sokkal ezután éles vitába kezdenek a fiúkról, és alaposan összevesznek. Közben Rubin kiadja a parancsot az újabb stratégiai pont elfoglalására, mely Calaveras feladata lenne. Ő azonban nem akarja vállalni a küldetést, de amikor megtudja, hogy Rubin kijelölte helyette Petz-et, utánamegy. Egy jövendőmondó helyet szemeltek ki, ahol érdekes drágaköveket kezdenek el árulni. A három lány is betéved az üzletbe, hogy szerencsét szerezzenek maguknak a fiúknál - nem is sejtve, hogy a kövek meg vannak babonázva, és szerelem helyett gyűlölet önti el annak a lelkét, aki vesz belőle. Bunny meglátja az utcán Chibiusát és Mamorut, és úgy gondolja, hogy ez a szerencse jele lehet, de nem sokáig tart az öröme. Miközben Ami és Rei is megérkeznek, Chibiusa és Bunny alaposan összevesznek a boltban, felbosszantva ezzel Calaverast és Petzet. Makoto és Minako gyanút fognak a két nőt illetően, ami be is igazolódik: droidjuk segítségével mind a négyen csapdába esnek. Makoto és Minako idejében át tudnak változni Sailor Jupiterré és Venusszá. Szembeszállnak új támadásaikkal a két nővér ellen, de ők elmenekülnek, a droidot itthagyva, akit pedig Sailor Moon győz le.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Jupiter és Sailor Venus ekkor használják először újfajta támadásukat.
  • Nem most fordul elő először, hogy Makoto és Minako haragszanak egymásra, miközben új támadásokat kapnak. A 154. részben ugyanez lesz a helyzet.