FANDOM

“Hol van a boldogság?”
Ep100
S戦士を辞めたい!?美奈子の悩み
Sērā Senshi wo yametai!? Minako no nayami
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Yoji Enokido

Rendezte

Hiroki Shibata

Ellenfél

Haikyun

Előző rész

Szerelmi bánat

Következő rész

Üvegcipő 1

Egyéb infók
Eredeti cím

“Visszavonul a holdharcosoktól? Minako kételyei”

A Hol van a boldogság? a Sailor Moon századik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Minako bánatos, mert úgy érzi, hiányzik valami az életéből. A legjobban talán azt szeretné, ha lene egy udvarlója, aki egy csokor virággal a kezében elhívná őt valahová. Artemisz megpróbálja felvidítani őt, kevés sikerrel. Váratlanul belebotlanak egy fiúba a sportpályák közelében. Asai Minako régi ismerőse, és a jelek szerint együtt röplabdáztak régen. Minako azonban felhagyott a sporttal, miután visszatért Angliából. Beszélgettek volna még, de az edző visszahívta Asait.

Eközben a Death Busters főhadiszállásán Kaolinite teát főzött Tomoe professzornak, aki azonban mérges a sikertelenségek miatt. Úgy érzi, hogy elhanyagolta magát, ezért szeretne sportosabb lenni, így jön az ötlet, hogy egy sportoló tiszta szívét kellene megszerezni. A démontojás a röplabdapályán, az egyik labdában köt ki.

Másnap Asai és Minako ismét találkoznak, és Asai bevallja neki, hogy nem hagyta őt hidegen sohasem. Megkérdezi a lánytól, hogy nem-e jönne vissza röplabdázni, de ő azt mondja, hogy egyéb elfoglaltságai miatt nem teheti ezt meg. Ez pedig nem más, mint a holdharcosi munka. Kétségei miatt azonban azt mondja a lányoknak, hogy nem szeretne többé holdharcos lenni.

Minako a játékterembe megy, ahol találkozik Harukával. Elmondja neki a bánatát, mire Haruka azt feleli, hogy lehetnek az életben apró örömök, de vannak sokkal fontosabb dolgok is az életben. Ezen felbátorodva Minako a röplabdapályához megy, és meglesi Asait. Legnagyobb döbbenetére a röplabdacsapat kapitánya odamegy hozzá és megcsókolja. Ezután azonban a fiú megérinti azt a labdát, melyben a démontojás van, s abból ki is kel egy démon.

Sailor Venus ezt látva akcióba lép, de a démon lefogja őt és elveszi Asai tiszta szívét. Miután kiderül, hogy nincs benne talizmán, Kaolinite utasítja, hogy ölje meg mindkettejüket. Sailor Moon váratlanul megérkezik és kimenti Sailor Venust szorult helyzetéből. A démon azonban röplabdává változtatja Asai tiszta szívét, és kihívja a harcosokat. Sailor Venus tudja, hogy ha nem vigyáznak, a szív megsemmisül. Miközben a többi harcos megérkezik, és a démon velük is játszadozni kezd, Sailor Venus eltökéli magában, hogy megmenti Asait. Régi klasszikus mutatványával megszerzi a labdát és Sailor Marsnak passzolja, Sailor Moon pedig így végezhet a démonnal.

Később Minako találkozik Asaival és a barátnőjével, a fiú pedig arra kéri, ha találkozik Sailor Venusszal, adja át a köszönetét. Majd Minakót Artemisz vidítja fel, aki egy csokor virág segítségével hívja meg őt valahová. A lány nevetve egyezik bele ebbe.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizódban többször is utalás történik egy másik híres animére, az Attack No.1.-ra (nálunk Mila szupersztár néven futott)
  • A röplabdapálya a 109. epizódban még egyszer felbukkan majd.
  • Az epizódból kiderül, hogy Tomoe professzor kedvenc sportja a lépcsőzés.
  • A démon fejszalagján látható felirat kezdetben ez: "必勝!" (Biztos győzelem!). Ám idővel megváltozik: くやしい (idegesítő), 邪悪 (őrült), っびっくり (rémült), és 負け (legyőzött) olvasható rajta, ahogy haladunk előre az epizódban.