FANDOM

Gyémánt herceg
プリンス・デマンド
5688-1023049027
Biográfia
Nem

Férfi

Faj

Ember

Hovatartozás

Fekete Hold

Lakóhely

Nemezis

Család

Zafír, Smaragd

Megalkotás
Első megjelenés

Manga: 15. fejezet
Anime: 74. rész

Színészek

Kaneto Shiozawa
Szokol Péter

Gyémánt herceg (プリンス・デマンド) a Nemezis bolygó uralkodója a 30. században, valamint a Fekete Hold vezetője.

A mangában a kristályvárosból száműzött bűnözők leszármazottai, akik szentségtörésnek tartják, hogy az ember örökké élhet, itt találtak otthonra. Gyémánt herceg terve az, hogy a fekete kristály segítségével visszamegy a múltba és megváltoztatja a jövőt. A holdharcosok azonban megakadályozzák ebben. Támadásukkor meglátja Neo-Queen Serenityt, és szerelmes lesz belé. Mivel Neo-Queen Serenity és Sailor Moon ugyanaz a személy, elrabolja a holdharcost, és erőszakkal megcsókolja. Később azonban Sailor Moon megszökik, a herceg pedig a Nemezis instabilitása miatt veszélybe kerül. Rájön, hogy Wiseman csak manipulálta őket, s kénytelen végezni hipnotizált öccsével. Ezután megszerzi mind a két Ezüstkristályt, hogy együttes jelenlétükkel elpusztítsa a tér-idő kontinuumot, de Sailor Pluto váratlan közbelépése miatt nem jár sikerrel.

Az animében Gyémánt herceg szerelmes lesz Serenity királynőbe, és szeretné, ha megbocsátana népének, akik csak bűnözők leszármazottai, de nem bűnözők. Wiseman azonban megrontja a lelkét, és nem bocsát meg. Nem hajlandóak megtisztulni, ezért örökre száműzik őket. Gyémánt herceg megbízik Wiseman-ben, egészen addig, míg nem látja, hogy megöli az öccsét, Zafírt. Nem sokkal ezután elrabolja Sailor Moon-t, és erőszakkal akarja a szerelmesévé tenni. Sailor Moon azonban ráébreszti, hogy őt mindvégig manipulálták. Wiseman ellen fordul, aki meg akarja ölni Sailor Moont, s ekkor saját élete árán védi meg a jövőbeli hercegnőt.