FANDOM

Eudial
ユージアル
Tumblr m5icolbP3A1qc6btjo1 500
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Hovatartozás

Death Busters

Lakóhely

Szupertehetségek Iskolája

Foglalkozás

asszisztens

Más nevek

Arimura Yuko

Kapcsolódó

Tomoe professzor

Megalkotás
Szinkronos neve

Eugénia

Első megjelenés

Manga: 27. fejezet
Anime: 102. rész

Színészek

Maria Kawamura
Ősi Ildikó

Eudial (ユージアル) a Witches 5 feltételezett vezetője az animében, egyben a Death Busters tagja. Ő az, aki elsőként támad rá a holdharcosokra ötük közül.

Ő a csoportban a legidősebb, és a többiek - különösen Mimete - irigyek is rá, mert Tomoe professzor őt kedveli a legjobban. Nagyszerű feltaláló, saját maga építette lángszórójával még a holdharcosok erejével is képes felvenni a harcot. Elsődleges feladata a talizmánok összegyűjtése, melyhez számítógépét használja segítségül. Az általa használt démonok nem a tiszta szívek megszerzésére valók, hanem pusztán az utolsó védelmi vonalat képviselik. Rendszerint egy speciálisan kialakított autóval közlekedik, amellyel a leglehetetlenebb helyeken jelenik meg. Munkájának eredményeként rájön, hogy két talizmán Sailor Uranusnál és Sailor Neptune-nál van. El is csalja őket az építés alatt álló tengeri katedrálisba, ahol elveszi kettejük talizmánját. A Szent Grált azonban nem sikerül megkaparintania, mert az időközben felbukkanó harmadik talizmán, mely Sailor Pluto tulajdonában van, Sailor Moon kezére jutattja az ereklyét, aki így Super Sailor Moon-ná válik. Új képességei birtokában képes felvenni a harcot Eudiallal, aki menekülőre fogja a dolgot. Mimete azonban tönkretette autójának fékjeit, így az a tengerbe zuhan, s ő életét veszti.

A mangában a Mugen Akadémián (Szupertehetségek Iskolája) tanít, Arimura Yuko álnéven etikettet. Egy hegyekben tartott tábor során megkísérli néhány tanuló tiszta szívét elrabolni, de sikertelenül.